beveiliginggscertificaat niet meer geldig (internet exporer)

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
als mijn vrouw via maar pc naar een website wil, krijgt zij vaak de boodschap dat BC is verlopen. ook als zij bijvoorbeeld naar DigiD wil (die site wordt dan als onveilig gekwalificeerd)
doe ik hetzelfde op mijn pc dan is er niks aan de hand (ik gebruik overigens Google Chrome), ik kan gewoon door.
dus met de website die bezocht wordt is niks mis. Waar zit dan het probleem?

gebruik de nieuwste explore.
Staat tijd en datum van pc goed ?

Ok, handig om te weten welk Besturings-Systeem & welke IE...

Heb net op XP met IE8 de DigiD-certificaten gecontroleerd & die zijn zeker niet verlopen.

Dus je vrouw gebruikt een niet goed bijgewerkte Windows. Ga naar Microsoft Update, kies dan Aangepast of Naar optionele updates zoeken. Kijk in de lijsten naar certificaat-updates, & installeer die.

op 26/10 zijn de laatste windowsupdates automatisch gedownload en geinstalleerd

Ok, leuk, maar we weten daarmee nog steeds niet of daar de optionele updates voor certificaten bij zitten, evenals OS- & IE-versie...

volgens mij zijn de optionele updates van windows7 allemaal geinstalleerd, ik heb gezocht naar iets van certificaten maar ik vond niks.
aan IE kan het niet liggen want inmiddels installeerde ik GC als browser en dan heb ik zelfde probleem.

mijn vrouw vertelde mij wel dat het toch met IE was gelukt, want op gegeven moment mocht ze wel door. ra ra?

Ok, overnieuw, laat haar even bij Microsoft op deze pagina:

http://support.microsoft.com/kb/2677070

De update voor haar versie van Windows 7 ophalen & (als (een) Beheerder) installeren:

[h=4]Voor alle ondersteunde x86-versies van Windows 7[/h]

[h=4]Voor alle ondersteunde x64-versies van Windows 7[/h]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan