beveiligings schild op exe file van spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

willemhuiberts

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2008
heb een spel gedownload en via utraiso een virtuele schijf aangemaakt en wil nu exe openen maar hier staat een beveiligings schil bij als ik hier op klik dan gebeurd er niks
hij vraagt of ik toestemming wil geven ,dit gedaan maar verder niks :evil::evil:
iemand een idee

ik gebruik zelf altijd een gratis te downloaden versie van Deamon tools om een virtuele schijf aan te maken, en heb daar eigenlijk nooit problemen mee. maar ik moet bekennen nog nooit eerder gehoord te hebben van utraiso, en ook beveiligings schil zegt me helemaal niets.
je kan dus even Deamon tools downloaden, werk echt heel simpel, en t daarmee proberen.

welk spel is het eigenlijk, want er zijn een paar games die beveiligt zijn met een apart beveiligings systheem (ben even de naam ervan kwijt, maar die zijn erg lastig en kunnen meestal enkel gespeeld worden nadat je je drivers hebt losgekoppelt in je pc zelf!).
mocht dit dus t geval zijn dan kun je t maar t beste vergeten.

leon

c&c3

ik zag dat ik een paar spelfoutjes had staan
het programma heet ultraiso,en ik bedoel beveiligingschild
het spel wat ik bedoel is c&c3
groet
willem

Welke exe open je? Het komt namelijk nog wel eens voor dat je de verkeerde opent. :o

Probeer eens het zogenaamde miniimage te downloaden, mag je helaas geen link geven.

C&C3 werkt bij mij perfect, moet zeggen dat ik ook inderdaad Daemontools gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan