Beveiligingscertificaat Access programma

• Onderwerp starter Onderwerp starter RB85
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RB85

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2010
Hallo,

Ik ben een tijdje bezig geweest een simpele tool op te zetten om de ledenadministratie van mijn vereniging bij te houden. Alles tot zo ver in orde maar nu ben ik op het punt gekomen deze te gaan gebruiken.

In de interface maak ik gebruik van wat macro's en daardoor krijg ik natuurlijk de beveiligingswaarschuwingen van het vertrouwenscentrum. Is er een manier om deze te omzeilen zodat ik mijn tool rechtstreeks kan opstarten? Ik heb het een en ander gelezen over certificaten. Heb ook al een certificaat aangemaakt en via publiceren gekoppeld aan mijn interface bestand. Door dit te openen wordt vervolgens mijn programma ergens geinstalleerd maar nog steeds krijg ik die vervelende meldingen van het vertrouwenscentrum. Ook al staan de instellingen daarvan zo dat ze vertrouwde uitgevers moeten toelaten. Ik heb ook al gebruik gemaakt van een ACCDE bestand. Op die manier hoef ik niet via de balk ik access de instellingen goed te zetten maar hoef ik alleen nog maar op openen te drukken. Is er een manier om ook dit volledig te overbruggen? Ik zet het liefst niet alles open in het vertrouwenscentrum.

Alvast bedankt.

P.S. Ik gebruik Access 2007

Paul,

bedankt voor je hulp. Dit is inderdaad precies wat ik nodig had.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan