Beveiligingscode vergeten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nono17

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2010
Kan iemand mij helpen? Ik heb van mijn zus een nokia 2630 gekregen maar er zit een beveiligingscode op en ze weet die niet meer.
Heb al veel codes geprobeerd zoals de standaardcode enz,maar het wil niet lukken.
Alle hulp is welkom!

Groetjes

Beveiligingscode

probeer eens 12345

Hoop dat je hier wat aan hebt

Waar is de beveiligingscode van? is het een toestelcode of een simcode?

Je kunt ook de pincode proberen

0000?

(geboortedatum? geboortedatum+geboortejaar?)

Denk een toestelcode, heb al verschillende dingen geprobeerd,maar overal gaat het om codes voor de sim,

Beveiligingscode

Je telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen?

Wachtwoord is dan 12345

Maar het probleem is dat de gsm uitstaat,en hij om hem op te starten de beveiligingscode vraagt.

Beveiligingscode

Ok heb net nog eens gekeken en er blijkt dus een "master code" te zijn die aan de hand van het IMEI code gecreëerd wordt.

Nu moet je om die code te vinden naar *#06# bellen, maar omdat je de telefoon niet aan krijgt is dat niet zo praktisch...

Nu heb ik mijn nokia uit elkaar gehaald en heb ik onder de batterij dit nummer weten te vinden

Deze site beweerd de "master code" te kunnen genereren...

http://www.nokiamastercode.com/

Hoop dat ik links mag sturen, anders sorry hiervoor, laat even weten of dit geholpen heeft :thumb:

Beveiligingscode

Nu ook op internet gaan zoeken en dit gevonden

De "Vulcan death grip" (zendtoets+*+3)
is een "reformat" reset voor het geval het scherm niks weergeeft of de telefoon niet reageerd. Zet je nokia uit, dan de "3 key", de "groene call key", de "* key" alle tegelijkertijd
indrukken en dan de Nokia opstarten met de "power key", en dan al deze 4 keys ingedrukt houden tot dat de reset voltooid is.
Voor andere gevallen is het simpeler om de "gewone reset" uit te voeren.
Het toestel word geheel gereset, en de firmware van het toestel word er opnieuw op gezet.
ALLE gegevens worden gewist, je hebt dus een kaal toestel zoals je hem kocht.

Probeer dit dan...?

Dit lukt ook niet.. Het zal waarschijnlijk gewoon hopeloos zijn..

Je zou natuurlijk ook gewoon even met de telefoon langs een winkel als de phonehouse kunnen gaan...

Die weten over het algemeen wel hoe dit opgelost kan worden.

Je zou natuurlijk ook gewoon even met de telefoon langs een winkel als de phonehouse kunnen gaan...

Die weten over het algemeen wel hoe dit opgelost kan worden.

Allemaal nullen intoetsen tot het niet meer verder gaat.
Al geprobeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan