beveiligingsfout google chrome

• Onderwerp starter Onderwerp starter kayvp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kayvp

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2013
Hallo

Waneer ik sommige pagina's open krijg ik een foutmelding dit gebeurt bij veel pagina's en is heel lastig op Safari of andere browsers doen ze het wel maar op google chrome krijg ik dan altijd melding :(:(

weet iemand wat ik het beste kan doen ??? :thumb:

beveiligingsfout.jpg

Hoi kayvp,

Heb je al gecheckt of er een virussen op jouw laptop of Pc zitten? Want dat kan misschien het probleem veroorzaken.

Groetjes, BrianWIsseICT

Hoi,

Dit krijg ik als ik op internet explorer zit fout1.jpg

Hoe wil ik na gaan of er een virus op mijn computer zit ????

Hoi,

Dit krijg ik als ik op internet explorer zit Bekijk bijlage 187921

Hoe wil ik na gaan of er een virus op mijn computer zit ????

Scannen met virusscanner en spyware scanner.
Help dit niet moet je de instellingen in je browser veranderen, laat maar even weten als scannen geen resultaat heeft.

Paar mogelijke redenen (geplukt uit deze discussie):
a. Malware. Laat Spybot Search and Destroy (gebruik de download link on Home Users) testen en fixes uitvoeren. Deïnstalleer de software daarna weer volledig en let op dat je niet (ook) allerlei toolbars etc. mee-installeert.
b. Je datum en/of jaartal staan verkeerd op de computer. Kijk dat na.
c. Indien je XP gebruikt, dan heb je mogelijk de root-certificaten update niet gedownload en geïnstalleerd. Download hem hier en installeer 'm.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Internet Explorer werkt nu wel denk ik maar google chrome blijft nog steeds zelfde melding geven :(
ps ik heb norton dus denk dat het geen virus is

Dat het werkt in Internet Explorer had je in je startposting al opgegeven, toch, dus dat is niet zinvol om hier opnieuw te vermelden.

Wat hebben de aangeleverde tips opgeleverd? Dat is wél zinvol om te vermelden!

Tijs.

Heb je de computer wel gescand trouwens? Ik raad je aan als je een geavanceerde versie van de antivirus hebt ook internetschild of wat er op lijkt aan te zetten.

Ik heb computer gescand en op Google Chrome krijg ik nog steeds de zelfde melding.

B. en c. in mijn eerste posting?

Tijs.

Als ik 'm met jouw gegevens in Chrome open, komt er dit:

login-live-https.png

Wel goed dus. :rolleyes:
  • Lijkt dus alsof er op je pc wat mis is: verkeerde certificaat-instelling of malware/besmetting.
  • De adf.ly pagina van Internet Explorer is ook raar (zie Google: [url]www.google.nl/search?q=adf.ly+malware[/URL]).
  • Cookies- e.a. instellingen van Chrome zullen het niet zijn, want die heb ik erg strak afgesteld; en bij een cookie-verbod voor Chrome krijg je een heel andere melding.
  • Heb je alle tips van dnties uitgevoerd???
  • Heb je ook een complete scan met MBAM (Malwarebytes Anti-Malware; download, en dan meteen updaten) gedaan?
_____
Edit: voorlaatste puntje was dus kruispost! ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan