Beveiligingsinstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

baskos

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2003
Kan iemand me adviseren wat de meest gebruikte instellingen zijn bij: Internetopties - Beveiliging.
Ik streef geen optimale beveiliging na; alles moet gewoon werken.

Dan zou ik zeggen: normaal.

Er staat ook een beschrijving bij iedere stand. Kan je zelf even kijken wat het beste bij je past.

Waarom staat deze vraag bij outlook express?

Standaardniveau.

* Het Internet --> Standaardniveau (Normaal).
* Lokaal Intranet --> Standaardniveau (Laag).
* Vertrouwde websites --> Standaardniveau (Zeer laag).
* Websites met beperkte toegang --> Standaardniveau (Hoog).

Zo heb ik ze ingesteld en kom vrijwel met deze instelling probleemloos op iedere site :)

Een goede virus progr. en een goede firewall je virus scan moet aan spam voldoen en daar naast een goed spy progr, succes.

Bedankt voor de reacties,
>
> Helaas is -normaal- niet in te stellen. Ik kom steeds terug op -hoog-.
> Sorry rve123, ik was van -Outlook Express- naar -Internet- gegaan, maar om
> overklaarbare reden staat mijn vraag bij OE.
> Mijn fout
>

Ik heb nu (bijna) alle Spy-ware programma's verwijderd, door Hitman Pro te verwijderen.
Nu staat alleen Microsoft Anti-Spyware (Beta) er nog op.
Het beveiligingsniveau is nog steeds niet van HOOG af te krijgen. Kan MS AntiSpyware de oorzaak zijn?

Heb je SP2 geinstalleerd?

SP2 heefd de beveiligingen aangescherpt waardoor deze waarschijnlijk terug gaat naar HOOG! Dit om te voorkomen dat onervaren surfers tegen de lamp aan lopen! Waarschijnlijk zul je dan ook een foutmelding krijgen zoals deze:

Laatst bewerkt:
Inderdaad, Lei, ik heb SP2 geinstalleerd. De genoemde foutmelding krijg ik echter niet.
Misschien is het zinnig dat ik eens contact opneem met de leverancier van de virusscanner&firewall , t.w. Norman.
In ieder geval krijg ik het niet zoals ik het wil.

Bas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan