Beveiligingsinstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jongmam

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
Na herinstallatie van Windows XP op een Toshiba Satellite Pro L20 heb ik het volgende bijzondere probleem:

Ik geef de beveiligingsinstellingen aan bij de draadloze netwerkverbinding. Dan ga ik proberen met het betreffende netwerk verbinding te maken, wat vervolgens niet lukt. Dan ga ik terug naar mijn instellingen van de netwerkverbinding en zie dat alles weer is teruggezet naar een open verbinding zonder gebruik van een netwerksleutel.

Ik krijg het probleem maar niet opgelost.

Wat te doen?

Hartelijk dank alvast.

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Alle drivers geinstalleerd.

Modag

drivers

Ik heb als het goed is alle drivers geinstalleerd. In apparaatbeheer staat de wireless kaart als correct werkend aangegeven.

Kijk eerst of er misschien een hulpprogramma is bijgeleverd bij de Toshiba of de driver die bedoeld is voor het instellen/beheren van draadloze verbindingen.

Succes,

Tijs.

Thnx Tijs

Inderdaad de oplossing. Het blijkt dat Toshiba laptops niet alleen de driver nodig hebben maar ook de client Utility. Deze utility is niet zomaar te vinden op internet. Dus bij deze de rechtstreekse link naar de Toshiba site verkregen via de helpdesk van Toshiba.

http://aps2.toshiba-tro.de/wlan/?page=downloads

Altijd handig voor wie dat zoekt.

Allemaal weer bedankt!

Hoi,

Zo zie je maar, ik zou nu wel gelijk een recovery cd-rom maken altijd handig bij notebooks.

Modag

Fijn dat je probleem is opgelost en bedankt voor de terugmelding (en de download-link).

Nu je probleem is opgelost, graag nog even klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan