Beveiligingslek in Kazaa-software ontdekt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door virtually
Offtopic

@XP_PC ik zou MSN Messenger ook geen server rechten geven, nu heb ik zelf geen MSN, werk zelf met Trillian en die "zeurt" niet om serverrechten als ik via MSN chat en dan werkt ie ook gewoon!!!

Grtz
Als ik dat doe kan ik geen bestanden meer verzenden.


Ok Saldos :thumb:.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door virtually
Offtopic

@XP_PC ik zou MSN Messenger ook geen server rechten geven, nu heb ik zelf geen MSN, werk zelf met Trillian en die "zeurt" niet om serverrechten als ik via MSN chat en dan werkt ie ook gewoon!!!

Grtz

Je moet MSN wel server rechten geven, want anders kun je geen bestanden verzenden.

Wat je wel kunt doen is de server rechten op "ask" laten en zodra je dan iets wil zenden zal hij om de server rechten vragen en dan kun je "ja" zeggen.
 
Ok Saldos tenzij je natuurlijk bestanden verzend of ontvangt, maar op ask zetten is dan nog altijd beter dan op permit, dan houd je tenminste controle over het geheel.

Groetjes
 
Geplaatst door XP_PC

Als ik dat doe kan ik geen bestanden meer verzenden (vraag niet waarom).


Ok Saldos :thumb:.

Als jij iets naar iemand toe verzend dan ben jij toch de host en de ontvanger de cliënt? Je upload iets...
 
Geplaatst door pcfixer


Als jij iets naar iemand toe verzend dan ben jij toch de host en de ontvanger de cliënt? Je upload iets...

Inderdaad en daar zijn die server rechten dus voor pcfixer. Dus het klopt gewoon wat XP_PC zegt.
 
ja, maar hij zei "vraag niet waarom". Dat legte ik uit...
 
Geplaatst door virtually
Ok Saldos tenzij je natuurlijk bestanden verzend of ontvangt, maar op ask zetten is dan nog altijd beter dan op permit, dan houd je tenminste controle over het geheel.
Groetjes

Ik ben het daar ook met je eens virtually.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan