Beveiligingsprogramma in Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

rumoer

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2008
Ik heb Bitdefender Internet Security 2012 geinstalleerd. Maar als ik in Windows 7 zoek naar de beveiliging kom ik alleen bij de Windows Firewall terecht en zie ik niets van mijn wel geinstalleerde Bitdefender programma. Waar staan deze gegevens in Windows 7?
Is het overigens mogelijk om 2 firewalls te draaien? Via www.grc.com heb ik ontdekt dat de Bitdefender firewall zo lek als een mandje is en heb ik ZoneAlarm Free firewall gedownload en deze draait nu als firewall(en PROTECTED!!!).Overigens kan ik deze in windows 7 ook niet terugvinden. Dus graag pad naar deze programma's.:d

Ik ben in windows 7 op zoek naar de gegevens over Bitdefender beveiliging. In windows moet ergens staan welke anti-virus programma en welke firewall ik gebruik. Ik krijg alleen de Windows Firewall gegevens te zien en die gebruik ik niet, ik wil graag de andere gegevens kunnen benaderen. Is dit zo'n rare vraag ofzo?

Hoi rumoer,

Om bij de firewall van Bitdefender Internet Security 2012 te komen moet je het programma openen. Dus gewoon het antivirus programma van Bitdefender. Dit zal waarschijnlijk ergens staan bij start alle programma's.

Als je Bitdefender hebt geopend staat er duidelijk in witte tekst FIREWALL, hier kan je eventueel je instellingen aanpassen. Er is overigens niks mis met de firewall van Bitdefender en mijn advies is om het bij 1 firewall te houden. Als je liever zonealarm gebruikt dan kan je de firewall van Bitdefender uitschakelen. Alleen is dit nergens voor nodig aangezien de firewall van Bitdefender goed zijn werk doet!

Met vriendelijke groet,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan