Beveiligingsupdate voor .NET framework wordt telkens opnieuw gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlackRedThunder

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
Goeiedag

Ik heb enkele dagen geleden mijn nieuwe pc ontvangen met daarop Windows Vista Business (32 bit). Ik heb alle updates geïnstalleerd, maar 1 daarvan blijft telkens terugkomen: "KB929729: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework versie 1.1 Service Pack 1" (uitgegeevn op 7/05/2009).
Ik heb hem voorlopig verborgen, zodat deze niet meer wordt teruggevonden bij "nieuwe updates", maar hoe los je dit beter op?

Groeten
blackredthunder

Goeiedag

Ik heb enkele dagen geleden mijn nieuwe pc ontvangen met daarop Windows Vista Business (32 bit). Ik heb alle updates geïnstalleerd, maar 1 daarvan blijft telkens terugkomen: "KB929729: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework versie 1.1 Service Pack 1" (uitgegeevn op 7/05/2009).
Ik heb hem voorlopig verborgen, zodat deze niet meer wordt teruggevonden bij "nieuwe updates", maar hoe los je dit beter op?

Groeten
blackredthunder

Wat als je die update installeert, geeft hij dan aan dat hij hem niet kan installeren. En krijg je dan ook een foutcode te zien. En als je die update handmatig download en installeert http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=7EEA368D-7B82-4583-8537-30351718A4E9&displaylang=en , en kijk dan eens weer via windows update.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan