beveiligingsupdates verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dansplaat

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
Allen,

Als ik bij de geinstalleerde software van mijn pc ga kijken zie ik onder software-updates voor internet explorer 8 verschillende beveligingsupdates staan (18 in dit geval) de eerste is geinstalleerd in 2010 en de laatste onlang. kan ik al de voorgaande verwijderen?

Dit geval is idem voor de software-update voor win. xp. kan ik hier ook al de oudere weg doen en de nieuwste houden?

Herhaal dit ook nog eens voor beveiligingsupdates voor office 2007. hier staan er ook een stuk of 10 van op.

Groeten

Nee updates zijn files die bij een programma worden bijgevoegd. In dit geval updates voor de beveiliging.
1) Het verwijderen van deze updates kan je Internet Explorer kapot doen
2) Het zorgt ook dat je kwetsbaar bent voor virussen en hacks
niet verwijderen dus ;)

Gr,
Maxim

Nee.

Maar als je even in je reactie je besturingssysteem neerzet, dan kan je onderwerp naar de juiste rubriek verplaatst worden. Mogelijk valt er wel wat te rommelen in de marges.

Stel A als een hacker op 1 januari 2012
Stel B als jij thuis

A ----> |Beveiliging|
. |Beveiliging|
. |Beveiliging fout| -----> B
. |Beveiliging|
. |Beveiliging|
. |Beveiliging fout|
. |Beveiliging|

A vind een weg naar B.. er zullen enkele slachtoffers zijn van hacking. Dan lanceert Microsoft een snelle Fix voor dit probleem.
Maar in elk programma zitten beveiligings fouten , en deze moeten 'gepatched' worden. Dit gebeurt 1 per 1. En microsoft gaat deze niet samenvoegen omdat er meestal 1 fout per keer is. En ze gaan niet wachten tot er nog een komt..

Gr,
Maxim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan