beveiligingswaarschuwing

Status
Niet open voor verdere reacties.

denuyl

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
ik krijg steeds als ik de computer opstart een melding in een venster die ik niet weg krijg

symantec

uw computer loopt risico op de volgende gebieden

- virusbeveiliging is verouderd

open uw norton-product om deze problemen op te lossen

(voorkom dubbele beveiligingswaarschuwingen door de waarschuwingen van mijn bestaande norton-product te gebruiken en overbodige waarschuwingen van windows security center uit te schakelen
(aanbevolgen))

ik heb me norton helemaal geupdate alles en er kan niks meer bij en hij heeft alle updates maar blijft deze melding weergeven en nadat ik hem geupdate heb blijft de datum van laatste live virus update staan op de oude datum.

wat is hier aan de hand en wat kan ik er aan doen

alvast bedankt. cora

Staat je systeemklok, ik bedoel de klok die je rechts onder in je taakbalk hebt wel op de juiste datum???

gaat het hier om een demo versie? bij sommige computers krijg je er wel een virus scanner erbij, maar dan voor een beperkte tijd. dus kijk ook eens of je northon nog wel geldig is ( of het een demo versie of jaar versie is)

het is een jaarversie en de systeemklok staat goed.
de abo is verlopen maar de update's konden tot nu toe wel gehaald worden. (hij is al tijdje verlopen) en nu ineens zou hij het dan niet meer doen.

als je abbo is verlopen kan je nog wel updaten, alleen zal hij ze niet meer gebruiken.

oplossing

gratis virus scanner of nieuw abbo kopen

Kaspersky is ook goed.
die gebruik ik sins norton verlopen is

Verplaatst Waarschuwing --->> Antivirus software.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan