beveiligingswaarschuwing

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
De laatste paar dagen krijg ik bij het openen van een vertrouwrlike site(Postbank-Ebay)steed een waarschuwing dat mijn certificaat is verlopen en of ik toch verbinding wil.Reageer ik met ja ,dan is er gelijk toegang.Ik voel me daar niet prettig bij.Ook als ik hun raadgevingen in dat venster op volg,dan kom ik er niet uit.
Iemand ervaring er mee?

het is niet jouw certificaat maar het certificaat van de postbank.
voeg deze site toe aan de vertrouwde sites en je hebt er geen last meer van.

beveiliging site

Dankjewel Puppy(what,s in a name?)
Nee dit is niet volledig de oplossing.Ik krijg nu na selekteren van de site,de vraag of ik deze site in beveiligde sites o.i.d. op wil nemen .Na bevestiging ,herhaalt het zich elke keer als ik de site bezoek.
Ik zie dat je een ervaren deelnemer bent.Hoe betalen ze deze site,of is het liefdewerk?

het betalen van deze site....wij hebben 240 betalende leden en die houden deze site met hun bijdrage van € 17,50 per jaar in de lucht.
werk je met internet explorer of met firefox of met opra.

Laatst bewerkt:
Toch is er sinds kort iets aan de hand met die site van de Postbank.
M'n systeem wordt op zo'n beetje alles gescand met NOD32.
Wanneer ik een overschrijving wil doen, popt er 'n veldje open en begint m'n laptop als een razende te loeien (koeling, of zoiets)
Dit is nooit eerder gebeurd.
Ik gebruik de browser Firefox/1.5.0.5 met Windows XP op een Acer TM 800
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

beveiliging

Internet Explorer
Oh ja,ik ben lid geworden.Je krijgt anders het idee dat je in een draaideur mee loopt zonder te duwen.

Laatst bewerkt:
Als je die waarschuwing bij meerdere sites krijgt is de kans groot dat de datum op je PC verkeerd staat. Heb je die al gecontroleerd?

Als je die waarschuwing bij meerdere sites krijgt is de kans groot dat de datum op je PC verkeerd staat. Heb je die al gecontroleerd?

Heb je dit al gedaan?

Omdat het om betalingsverkeer gaat zou ik sowieso voorzichtig zijn.

Internet Explorer
Oh ja,ik ben lid geworden.Je krijgt anders het idee dat je in een draaideur mee loopt zonder te duwen.
Waarvoor hartelijke dank.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan