beveiligingswaarschuwing

Status
Niet open voor verdere reacties.

justnielzzz

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2013
Hallo leden! (Fijne Dagen toegewenst!)

Ik heb een Windows 7 64 bit runnen, waarbij het niet mogelijk is om op meerdere monitoren een taakbalk te hebben, of andere wallpapers.
Hiervoor het ik het programma "Actual Multiple Monitors" gedownload, wat al de problemen geweldig oplost.
Maar nu één piepklein ergernispuntje: bij het opstarten krijg ik deze melding, wat bij mij aardig wat irritatie opwekt :P.
Ik heb al geprobeert om het "altijd waarschuwen voordat dit bestand wordt geopend" uit te vinken, maar dit heeft geen zin.

Iemand ideeën??

m.v.g.
Niels :)

Hallo Niels even proberen en onthouden wat je doet of even opschrijven hoe het allemaal staat. Kun je altijd terug he. :rolleyes:

Probeer een extra, dan Internetoptie's, dan beveiliging, dan aangepast niveau, dan gemengde inhoud weergeven, inschakelen. ;) Succes.

Fijne kerst ook.

Ga naar gebruikersaccounts, klik op de link "Instellingen voor gebruikersaccounts wijzigen" en zet de schuifregelaar naar de op 1 na laatste positie (3e positie).
Ik vermoed dat @manamana je bericht verkeerd begrepen heeft of ik begrijp het zelf verkeerd. :P
Open het bestand anders als administrator (rechtsklik).
bij het opstarten krijg ik deze melding, wat bij mij aardig wat irritatie opwekt
Bedoel je bij opstarten windows of bij handmatig opstarten v.h. programma?
Conclusie
Actual Multiple Monitors is een uitgebreid programma, maar meer geschikt voor gevorderde computergebruikers. Daarbij zijn er ook veel gratis alternatieven, die voor de meeste mensen al voldoende zullen zijn. DisplayFusion, ZBar, MaxiVista, NVidia's nView Desktop Management Software (om er maar een paar te noemen) kunnen net zo goed de taakbalk verdelen over twee schermen en de bureaubladachtergrond spreiden over meerdere schermen.

Het is daarom raadzaam eerst de proefversie van Actual Multiple Monitors én zo'n freewareprogramma uit te proberen, om te zien of je de extra opties van Actual Multiple Monitors echt nodig hebt. Bron:computertotaal
Ik neem aan dat je het programma gekocht hebt?

Laatst bewerkt:
Al geprobeerd om het vinkje weg te halen bij "altijd waarschuwen" in dit venster?
Mvg Leo

@leo, dat staat wel in het eerste bericht.

Gevonden!

Hallo Niels even proberen en onthouden wat je doet of even opschrijven hoe het allemaal staat. Kun je altijd terug he. :rolleyes:

Probeer een extra, dan Internetoptie's, dan beveiliging, dan aangepast niveau, dan gemengde inhoud weergeven, inschakelen. ;) Succes.

Fijne kerst ook.

Erg bedankt voor de tip van het opschrijven! Maar de oplossing heeft helaas niet geholpen.

De oplossing van @Mik Zjegger werkte in de eerste instantie niet, maar heeft me wel op het goede spoor gebracht. Ik heb verder gekeken naar de eigenschappen van de .exe waar het om ging, en heb de blokkeringen opgehoffen.
Ook wordt het programma nu altijd als administrator uitgevoerd, wat alleen maar handig is. Als windows nu opstart is de melding weg, probleem opgelost! :thumb:

en ja natuurlijk heb ik het programma gekocht, als we alles zouden piraten zou het een mooie boel zijn. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan