Beveleiligen lukt maar niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter eno
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eno

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2004
Ik heb een laptop packard bell
draadloos modem sweex lw050.

draadloos netwerk kaart in de laptop ingebouwd.

ik kan maar geen verbinding maken, als ik wpa,wep,wpa-ask instel dan valt de netwerk weg. ik heb open en gedeeld staan dan doet het hij het goed.

graag tips bestaat er een programma waarmee je wep kunt beveiligen

ik heb het doorgenomen, en ik redelijk verstand van netwerk.

maar hoe kom ik op de site van swex om de beveliging aan te zetten?

en waarom blokkeert de netwerk meteen als ik het beveilig.

ik heb het doorgenomen, en ik redelijk verstand van netwerk.

maar hoe kom ik op de site van swex om de beveliging aan te zetten?

en waarom blokkeert de netwerk meteen als ik het beveilig.
hij blokkeert direct omdat alle computers die het password van je router niet hebben ingesteld geblokkeerd worden. je moet de verbinding met het netwerk opnieuw instellen (Netwerkverbindingen -> Draadloze netwerkverbinding -> Draadloze netwerken), het password ingeven dat je hebt opgegeven bij het instellen van de beveiliging en dan vangt je computer het signaal wel weer op.

je bedoeld dus het wachtwoord die ik de eerste keer heb ingesteld?

ik doe precies wat jij zegt, maar het lukt me maar niet, lukt wel maar dan word de verbinding verbroken.

ik weet niet wat de 1e passwoord was dat ik had ingesteld. dat was op een andeere pc.

hier doe ik de passwoord en dan blokkeert hij

Bijlagen

• pcc.JPG
    pcc.JPG
    79,6 KB · Weergaven: 34
Laatst bewerkt door een moderator:
stel het password dan even opnieuw in (via een verbinding met netwerkkabel kun je altijd in de instellingen van de router komen). zoek dan naar de draadloze netwerken binnen bereik en probeer verbinding te maken. Windows zal automatisch detecteren wat voor soort beveiligd netwerk het is en zal vragen om een password. zo heb je alle instellingen op je laptop automatisch ingesteld en hoef je zelf niet te gaan klooien in de instellingen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan