Bevestigen temp.sensor Cooldrive 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trustno1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
13 okt 2000
Ik heb laatst een Cool drive 4 van coolermaster gekocht om mijn harde schijf te koelen. Het is hier ook mogelijk om temperatuur sensoren te plaatsen op bijvoorbeeld je processor, videokaart, behuizing en je harde schijf.
Weet iemand misschien hoe je deze het beste kan bevestigen? Er zit voor de rest niets bij om de sensoren ergens op vast te plakken.

Iemand een tip ?????

Trustno1 zei:
Ik heb laatst een Cool drive 4 van coolermaster gekocht om mijn harde schijf te koelen. Het is hier ook mogelijk om temperatuur sensoren te plaatsen op bijvoorbeeld je processor, videokaart, behuizing en je harde schijf.
Weet iemand misschien hoe je deze het beste kan bevestigen? Er zit voor de rest niets bij om de sensoren ergens op vast te plakken.

Iemand een tip ?????

Als het van die folie sensors zijn, kun je deze tussen koelblok van processor, gpu, northbridge schuiven, of anders met het draadje waar ze aanzitten vastzetten in de koelblokken.

Is hier geen pasta of speciaal tape voor? Voor de processor en de hardeschijf is dat niet zo'n probleem. Maar voor de videokaart en behuizing wordt het iets moeilijker.

hoi,

Wat voor videokaart heb je?

Met een fan zit er vaak een kapje rond alles. Dat moet je even losschroeven.

Er zit een passieve koeling op en ik kan zo niet zien hoe ik dat lost zou moeten krijgen.
Ik heb de asus EN6600 Top silence

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan