Bevijligingrisico

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Bij het opstarten van mijn laptop krijg ik steeds de foutmelding:

"Uw computer loopt mogelijk een bevijligingsrisico. Norton antivirus is uitgeschakeld".

Dit terwijl norton normaal staat ingeschakeld, na enige tijd verdwijnt deze foutmelding.

Bedankt,
Nico

Kan me niet voorstellen dat er "bevijligingsrisico" staat.
Het hoort "beveiligingsrisico" te zijn.
Als het eerste er wel staat wordt je in de maling genomen.

de melding van windows is van sp2 deze ziet norton niet en werkt vrijwel alleen met mcafee samen maak je hier geen zorgen om.als je norton gewoon is ingeschakkelt is het geen probleem.Je kunt dit ook uitschakelen in het configuratiescherm-->beveiligingscentrum en dan kies je bij antivirus voor (ik controleer/kiez zelf een antivirus.

Geplaatst door dannydaboy
de melding van windows is van sp2 deze ziet norton niet en werkt vrijwel alleen met mcafee samen
Nu vertel je me echt iets nieuws. Norton kan prima met SP2. Daarbij als je Norton update nadat je Sp2 geinstalleerd hebt, wordt deze door SP2 beveiliging gewoon herkend.

Lees je E-mail even, wat ik in je eigen topic ook al aangeaf. In verband met je handtekening.;)

ik gebruik norton 2005 en wordt moeiteloos herkend door het beveiligingscentrum.dus norton werkt wel goed samen met service pack2.
en net zoals crash zegt, je moet norton wel updaten.

Ik werk met Norton 2003 Pro en die wordt ook keurig herkend door het Beveiligingscentrum.

Laatst bewerkt:
Ten tijde van SP2 ben ik inmiddels van 2004 naar 2005 gegaan en het werkt als een tierelier.

Maar ik weet dat wanneer je Spybot Search & Destroy z'n gang laat gaan dat hij 2 bestandjes weghaald die die waarschuwing geven.

Norton heeft in zijn instellingen een vinkje waarbij je kan aangeven of andere applicaties de status van norton mogen bekijken/ zien.

Daarmee kun je ook er voor zorgen dat windows beveiligings panel Norton niet meer "ziet". En dus geeft Windows de melding dat je Virusscanner niet draait.
Zet dat vinkje om zou windows je virusscanner gewoon weer moeten kunnen detecteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan