bevriest

Status
Niet open voor verdere reacties.

huibsel

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2001
hoi allemaal

ik zou niet weten wat ik gedaan heb, maar ik heb last van het volgende.
als ik vanuit het snelstartmenu een link open naar internet, komt er in de taakbalk wel een extra balkje te staan maar hij opent niet de link naar de internet site. ook gebeurd er niets als ik op het balkje zelf ga staan.
ik heb norton erover heen gegooid en spyware en adaware gedraaid deze gaven niets aan.

wat is er aan de hand??
groetjes en alvast bedankt

Reageert de knop in start->programmas-> IE of de knop op je buroblad ( ik weet niet waar jij die koppeling nog meer hebt staan?) ook niet?
Probeer anders eens die snelkoppeling in het snelstartmenu te vernieuwen.

heb ik ook al gedaan
de enige manier tot nu toe hoe ik internet op kom is via msn mail dan kan ik in de adresbalk een internet link intikken anders kom ik er niet op

Da's wel heel omslachtig :confused: .
Maar als je eenmaal op internet bent en je legt dan een snelkoppeling op je buroblad, werkt die dan ook niet?

Geldt dit alleen voor je internet-snelkoppeling of ook voor de andere knoppen in je snelstartmenu?

alles als ik een optie vanuit het snelstart menu kies plaatst hij wel een balkje in de taakbalk maar doet er niets mee heel vaag allemaal :)

Dat geldt dan hoop ik niet voor je picto's op het buroblad.
Als je in het snelstartmenu met rechts klikt en dan naar taakbeheer gaat, staan die balkjes dan wel genoemd als status: geactiveerd?

Mogelijk is dit aan de hand: Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan