Bevriezende Samsung Z500V

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rgoed

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Beste forumleden,

Ik ben in het bezit van een Samsung telefoon type Z500V.
Gedurende enige maanden functioneerde dit toestel probleemloos.
Sinds kort echter is er een probleem met voor mij vervelende gevolgen.
Na het opstarten en het intikken van de log-in code bevriest het toestel.
Niet een van de knoppen waarmee normaal gesproken genavigeerd kan worden door de menus functioneert nog. De enige manier om het toestel weer (kort) aan de praat te krijgen is via een reset waarbij de batterij tijdelijk verwijdert dient te worden.

Heeft iemand een soortgelijke ervaring gehad met bevriezende telefoons en weet iemand een oplossing om het toestel weer op een normale manier te laten functioneren zonder om de vijf seconden de batterij te hoeven verwijderen?

Hoor graag van jullie.

Rgoed

Hetat zou aan de condenstator kunnen liggen, heb je op deze mobiel nog garantie, zoniet kan je beter een nieuwtoestelkopen omdat de condenstor net zo duur is..

Waarom is zo'n condensator dan zo duur ?
Die kosten normaal gesproken zo goed als niets.

Dat moet je niet aan mij vragen, mijn dochter had haar moblielt laten vallen en haar achter wand was een stukje af en toen naar de mobiel voor een nieuwe achterwand wilde hallen en dat kosten toen 100 gulden en zat wat verder in het onderdelen te kijken wat die prijzen allemaal aan die anderen ondelen kosten en ik schrok van die prijzen die zij daar voor vroegen......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan