Bevriezing bij aansluiten hd

Status
Niet open voor verdere reacties.

andresw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 aug 2009
Hallo,
ik heb de laatste tijd een nogal groot probleem met mijn externe harde schijf.
Hoewel, het probleem zit niet echt bij de externe hd, maar eerder bij mijn laptop (medion). Want de hd werkt perfect op andere pc. Ik heb de externe hd (WD) nog niet zó lang.
Nu wat houdt het probleem in:
Telkens als ik mijn externe harddisk aansluit (USB 2.0) bevriest alles. Ik kan niets meer doen, maar als ik de hd dan weer uittrek is alles terug in orde.
Mijn vermoeden:
- Ik heb nog niet zo lang geleden een oude externe hd (iomega) van mijn vriend aangesloten aan mijn laptop en die deed het niet. Ik heb niets geinstalleerd van die software, maar toch kreeg ik gisteren een melding om de iomega hd te registreren. Dus misschien zit het probleem daar ergens. Het probleem deed zich hiervoor nog niet voor...
- Misschien zit het probleem bij de instellingen van de partities ofzoiets. Ik heb al gezocht maar vind niets. Misschien heeft het iets met actieve partities of zo te maken.
- Mijn laptop krijgt zeer warm. (Dit is wel al meer dan een jaar zo)

Dit zijn maar enkele ideeën! Ik ben geen zo'n grote computergenie, dus het probleem kan zeker ergens anders liggen.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Thx

processor: 1.73 Ghz
kloksnelh: 795MHz, 1 GB

hoi

ik weet het ook niet precies maar heb je de laptop /pc al geformateerd
Ik heb het idee dat het een hardware/ software conflict kan zijn!
Als je de pc formateerd en opnieuw een os instaleerd en je hebt het probleem nog dan ga ik er van uit dat het een hardware conflict is! en als het werkt was het een software conflict!
verder zou ik het ook zo niet weten

mvg
GoktenAy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan