bevriezing pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

WillyD

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
Ik weet niet of dit in dit topic thuishoort.
ik Heb een fujitsu siemsens. Als ik mijn pc opstart krijg je het zwarte scherm met windows xp te zien, daaronder loopt dan dat balkje een teken dat hij aan het starten is.
Nu loopt dat balkje niet, ik zie even Windows XP, daarna zwart scherm en gelijk weer het beginscherm Windows XP maar dan in vale kleuren. Daarna doet de pc niets meer.
Met F8 kan ik wel in veilige modus starten, dan ineens krijg ik het scherm met verticale rood/groene strepen. En pc staat stil en doet niks meer.
Weet iemand een oplossing?
Alvast mijn hartelijk dank.

WillyD

Lijkt mij op een probleem met de grafische kaart. Er uit halen en eens voorzichtig afstoffen. Een grafische kaart die te warm wordt kan je pc doen freezen.

Lijkt mij op een probleem met de grafische kaart. Er uit halen en eens voorzichtig afstoffen. Een grafische kaart die te warm wordt kan je pc doen freezen.

Ik heb even een andere kaart geplaatst, maar hetzelfde effect

Welkom op Helpmij.

Je vraag is verplaatst naar de juiste sectie. :)

Je vraag staat nu in ''Systeem", kijk daarvoor boven in beeld.
Home > Helpmij.nl Forum > Hardware > Systeem >

bevriezing

Het probleem is opgelost. Men had windows xp home erop gezet en daarover heen windows xp pro. DUs de software was compleet in de war.
Herstel cd van de fabrikant gebruikt . Hij loopt weer als een zonnetje!:) :cool:
Iedereen bedankt voor de hulp en het meedenken.:thumb: :thumb:

Groeten,
WillyD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan