bevriezing progs, crash na crash en steeds trager

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eef68

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2006
Berichten
8
Hallo..t's is nu 05.00, en ik ben het hélemaal zat :(
-als ik mijn afbeeldingen open en een afbeelding aanklik om te openen bevriest alles. De dsrnt32.exe foutmeldingen die ik eerst ineens aan de lopende band kreeg komen niet meer; enkel beviezing.
-als ik m'n prullenbak leeg -of 1 dingetje leeg- bevriest objecktdock (gebruik ik -en bijna alles van Stardock al eeuwen en zonder problemen)
-idem als ik FF(02) of IE(7) of Incredimail (gebruik ik al eeuwen) sluit.
-programa's bevriezen zowiezo na een paar minuten.
-Ik moet alles via de taakmanager sluiten of die bevriest dan ook.
-De taakbalk geeft geen lopende programma's meer aan (minimaliserend); normaal let ik daar niet op omdat ik objecktdock gebruik, maar omdat die het niet meer doet, valt me dat dus nu op.

-problemen begonnen ruime week terug toen ik m'n pc wat sneller wilde: Azureus legde ineens m'n internetverkeer lam (heel traag werd die -ik kon niks meer) -nooit eerder last van gehad.
-kheb toen een progje gehaald: regseeker en iets te enthousiast dingen lopen deleten. Ik had een backup via dat progje gemaakt, maar die gaf aan dat-ie dat niet meer kon terugzetten met een dik rood kruis.

Na veel geprut en gedeinstalleer leek alles weer goed te gaan, maar dat is dus niet het geval; het wordt steeds erger.
-Ik heb een volledige systeemscan gedaan met Norton : no probs
-geldt ook voor Spybot en Adaware: no probs
-M'n windows systeemherstel bakt er nada,niente, niks van: hij pakt geen één tijdstip, zelfs niet van 3 weken terug, terwijl ik erg veel (nieuwe) progs en updates heb geinstalleerd en gedeinstalleerd en vice versa -> begrijp daar helemaal niks van. Hij pakt ook mijn eigen gemaakte punten (na installatie nieuwe software) niet.
-Go Back (lukte vooralsnog prima) pakt ook niks meer: hij kan geen veilig tijdstip meer vinden.

..Ik zie er erg tegenop om C: te gaan formatteren/windows opnieuw te gaan installeren.
kan iemand mij aub helpen?
Ik heb een hijackthislog gemaakt, kan ik dat hier plaatsen of moet dat ivm de lengte, elders? Ook m'n windows-foutenlog geeft fouten aan die ik niet begrijp, zoals bijv een rij van: opstartstuurprogramma Intellde niet geladen.

Graag hoor ik van jullie.

Hopeloze Eef
 
Laatst bewerkt:
als ik jouw was zou ik belangrijke bestanden op een memorystick zetten of branden op een cd en dan gewoon formateren en alles opnieuw installeren.
Want, je zegt het zelf. die programma's kunnen geen veilig moment op jouw systeem meer vinden dus ben je onveilig bezig:(

en die hijackthislog mag je hier van helpmij niet meer plaatsen. Daar kwam ik achter een paar weken geleden in een andere post. het zal wel bij regels staan.
 
Angezien je zoveel problemen ondervind,lijkthet het beste dat je alles partioneerd en formateerd,bij elkaar een uurtje werk en je bent van alle problemen verlost.
 
Een hijacklog mag je hier wel plaatsen.....maar er zal je meteen verteld worden dat wij dat niet meer nakijken.
Dus dat is verspeelde moeite.
Hijacklogs kun je op de volgende fora aanbieden.

het blauwe medicijn
Hijackthis.nl
nucia.nl

welke je ook neemt is niet belangrijk, overal zitten dezelfde helpers, maar je moet je net zoals hier 1 keer gratis registreren.
 
Vriendelijk dank voor de reacties.
..Hebben de experst onder jullie enig idee wat er aan de hand is? Het frustreert me dat ik dat niet weet.
Ik begrijp i.i.g.dat het het beste is als ik de boel toch moet gaan formatteren/herinstalleren.
Nu is mijn vraag:
Hoe doe ik dat precies, hoe ga ik te werk? nog nooit eerder gedaan...Hoe zit dat bijv. met mijn norton systemworks/intenet security (via azureus en heel veel via azureus) Ik heb ergens gelezen -weet niet meer waar in al die fora- dat je je windows over je huidige systeem kan installeren zonder dat je al je gegevens verliest.

groet,
Eef
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan