bevroren muis door klikken activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepheldoorn

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Hallo helpers,

Heb sinds een weekje een probleem met mijn draadloze muis: na een minuut de muis niet gebruikt te hebben 'bevriest' hij en moet ik hem weer activeren door op de linker muisknop te klikken. Is erg vervelend en geen idee wat ik moet doen om dit te verhelpen:confused:
Wie weet raad?
Thanks en greetz,
Joep

Hoi,

Heb al jaren (dezelfde) draadloze muis.
Oorzaak van 'bevriezen': lege, of bijna lege batterijen.
En soms is het handig het ding ook weer opnieuw te connecten nadat je de batterijen hebt vervangen, ondanks dat het erop lijkt of de verbinding goed is .....

Tip: ontdooi hem NIET in de magnetron ..... :p

bevroren muis

Hoi,

Heb al jaren (dezelfde) draadloze muis.
Oorzaak van 'bevriezen': lege, of bijna lege batterijen.
En soms is het handig het ding ook weer opnieuw te connecten nadat je de batterijen hebt vervangen, ondanks dat het erop lijkt of de verbinding goed is .....

Tip: ontdooi hem NIET in de magnetron ..... :p

dat de muis bevriest na een of twee minuten is normaal.
Dat doet hij om de batterijen te sparen als je hem niet gebruikt.
Als hij dat niet zou doen dan zouden de batterijen binnen de kortste keren leeg zijn.
Dus niets om je druk over te maken.

Groeten Cees.

Hoi Cees,

Punt is dus dat ik me er wel druk om maak omdat het bere-irritant is iedere keer te moeten klikken. Niet het klikken zelf is het probleem, maar het feit dat de cursor meestal op een ikoontje of iets dergelijks staat waardoor iets aan of uit wordt gezet.
Wat je zegt over energiebesparing klinkt logisch, maar tot een week geleden had ik dit probleem niet.....dus......Ook bij bijna lege batterijen had ik dit nooit......
Greetz,
Joep

bevroren muis

Hoi Cees,

Punt is dus dat ik me er wel druk om maak omdat het bere-irritant is iedere keer te moeten klikken. Niet het klikken zelf is het probleem, maar het feit dat de cursor meestal op een ikoontje of iets dergelijks staat waardoor iets aan of uit wordt gezet.
Wat je zegt over energiebesparing klinkt logisch, maar tot een week geleden had ik dit probleem niet.....dus......Ook bij bijna lege batterijen had ik dit nooit......
Greetz,
Joep

Hallo Joep.

daarom moet je ook op de linker muistoets drukken als hij weer bevroren is dan kan er niets fout gaan.
Je zult er toch mee moeten leren leven hoor of anders een muis met een touwtje kopen dan kan er ook niets fout gaan.

Groeten Cees.

Ik klik maar lekker op de rechtermuisknop en laat het verder voor wat het is......energiebesparing is natuurlijk ook nooit weg......:p
Greetz,
Joep

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan