Sinds enige tijd heb ik af en toe last met mijn notebook dat die vastloopt. Het systeem bevriest zeg maar. Na wat speurwerk op internet heb ik gezien dat het mogelijk met mijn videokaart te maken kon hebben. Ik heb vervolgens de nieuwste drivers gedownload( welke hij dus niet standaard deed Viao Update).
Daardoor dacht ik dat het 'bevriesen' van het systeem verdwenen was. Echter dit is sinds gisteren ook weer begonnen
Maar 1 probleem bleef bestaan, af en toe start de notebook niet op, en blijf ik een zwart scherm met knipperende cursur houden. Batterij verwijderen en 30 sec wachten en dan doet hij het pas weer.
In Windows logboek staat dan de foutmelding ID7009 of af en toe 7011.
De foutmelding luidt: Time-out(30000 seconden) tijdens het wachten op het verbinden van deze service: Roxio UpNp Server 10.
Verder heb ik van de week nog de computer geschoond, gedefragmenteerd.
Ik vond wel een trojan virus maar deze heb ik verwijderd. Naam is mij ontschoten.
Weet iemand mss wat er aan de hand is? Als jullie meer info nodig hebben, dan hoor ik het wel.
Oja, mijn systeem is Sony Vaio VGN-FW51JF.
Daardoor dacht ik dat het 'bevriesen' van het systeem verdwenen was. Echter dit is sinds gisteren ook weer begonnen
Maar 1 probleem bleef bestaan, af en toe start de notebook niet op, en blijf ik een zwart scherm met knipperende cursur houden. Batterij verwijderen en 30 sec wachten en dan doet hij het pas weer.
In Windows logboek staat dan de foutmelding ID7009 of af en toe 7011.
De foutmelding luidt: Time-out(30000 seconden) tijdens het wachten op het verbinden van deze service: Roxio UpNp Server 10.
Verder heb ik van de week nog de computer geschoond, gedefragmenteerd.
Ik vond wel een trojan virus maar deze heb ik verwijderd. Naam is mij ontschoten.
Weet iemand mss wat er aan de hand is? Als jullie meer info nodig hebben, dan hoor ik het wel.
Oja, mijn systeem is Sony Vaio VGN-FW51JF.
Laatst bewerkt: