Bewaar een kopie van de verzonden berichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pa Dalton

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2007
Beste mensen,

Ik ben nu al 4 dagen aan het zoeken met het volgende:

Als ik in Outlook (geen Outlook Express) een mail verzend, dan komt er automatisch een kopie in de map verzonden berichten. Dit wil ik helemaal niet. Ik kan maar niet vinden waar ik dat uit moet zetten.
Wie weet de oplossing?

In navolging hiervan:
Bestaat er ook een mogelijkheid om alle mail die binnenkomt standaard naar een ander mailadres te sturen? Dit om in de vakantie tijd de mail door een collega te laten beantwoorden.
Het liefst met VBA ?
Heeft iemand hiervan een voorbeeld?

Alvast hartelijk bedankt.

Pa Dalton

Dat kan je volgens mij uitvinken.

Kies in outlook voor extra/opteis

Ga naar het tabblad voorkeuren en klik op de knop e-mailopties. Daar het vnkje weghalen bij Kopie van verzonden berichten opslaan in map verzonden items.

Autpmatisch doorsturen van mail als de pc uitstaat kan volgens mij alleen als je een exchange server gebruikt of als je het bij je provider aanzet.

Yep Wim1960,

Gevonden.
Ik dacht al dat het hier niet bij mogelijk was.
Bedankt.

Bij het automatisch doorsturen van de mail blijft gedurende de vakantie de computer aan staan. De afdeling blijft zoveel mogelijk bezet.
Mijn mail zou dan doorgestuurd moeten worden naar een dochterbedrijf, Deze mensen hebben na ons vakantie.

Dit heb ik het liefst in VBA en kan dan op diverse andere computers van mijn collega's
geïnstalleerd worden.

Deze vraag staat dus nog open.

Pa Dalton

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan