bewaren en branden van emailberichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanrichz

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2004
Berichten
126
Beste allemaal,

Ik heb inmiddels meer dan 500 mailtjes in mijn inbox staan en ik wil ze graag bewaren. Nu dacht ik dat het eenvoudig zou zijn om deze mailtjes op een cd te branden maar het wil niet lukken.

Is het echt zo lastig om de mail met uiteraard de inhoud op een cd te zetten? Moet ik alle mail stuk voor stuk openen?

Wie kan me helpen? Alvast bedankt!

Sandra
 
Hallo,

Op je pc (in documents and settings/username/Application Data/Microsoft/Outlook (standaard geloof ik)) staat een bestand naam.pst(of .ost), hierin staan al je emails, deze moet je even kopieren in nero (of een ander brandprogramma) en branden, dan staan ze op CD zonder dat je ze een voor een hoeft te kopieren.

Succes.

Gr.
J
 
Dank je wel maar nu...

Dank voor jullie reactie. Ik het het .pst bestand gevonden en gebrand op cd. Jullie zullen me wel dom vinden maar hoe open ik nu het bestand vanaf cd? Ik moet het bestand openen met....maar dan staat er geen outlook in de lijst.

Sandra
 
Je kan het toch gewoon in outlook inlezen.... Je gaat naar File, open, outlook data file (of iets in die trant... In ieder geval onder file staat in 1 van de bovenste 2 opties (die naar een submenu verwijst) outlook data file, daarmee kan je het gewoon inlezen.

Succes.
 
Dank je wel

Jullie zijn weer geweldig. Bedankt voor de supersnelle reactie!

Sandra
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan