(bewegende) animaties plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

heleen1983

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
61
Hallo

Ik had een vraag over het plaatsen van bewegende animaties ( sorry als dit de verkeerde afdeling daarvoor is).

Mijn vraag is dus, hoe krijg ik een bewegende animatie in een mailbericht, op een vriendensite( soort site als hyves) en op forums als handtekening?
Ik heb wel eens iets gelezen over imageschack, maar hier kom ik niet veel verder mee, ik krijg er hiermee( na véél prutsen) wel een als handtekening op een forum, maar meer ook niet.
Ik wil dus graag, op een vriendensite regelmatig een bewegende animatie sturen, moet ik dan élke keer die hele procedure van imageschack voeren of kan dit ook anders?
Zelfde vraag voor de mail( hotmail), hoe kan ik in een bericht( dus niet als bijlage) een bewegende animatie versturen?

Ik hoop dat jullie een duidelijke beschrijving daarvoor hebben,
groeten Heleen
 
Ik heb op dit moment nog een specifieke animatie op het oog.
Het is meer een algemene vraag, over allerlei bewegende plaatjes.
Wel heb ik gekeken op diverse sites met bewegende animaties, maar weet eerlijk gezegd niet of dit .gif bestanden waren.
Moet dit wel dan, dan kan ik daarop gaan zoeken, misschien dat het dan iets makkelijker wordt, als jullie daar een uitleg voor hebben...
 
ja, het moeten gif animaties zijn. Kijk maar naar mijn avatar (plaatje onder mijn naam), dat is ook een gif animatie.

Als je op deze site kijkt: kun je zie je allemaal annimaties. Dit zijn allemaal .gif-bestanden.

Je kunt er eens een kopieren, en plakken waar je hem wilt. als het goed is werkt het dan wel.
 
Laatst bewerkt:
animaties plaatsen

Hallo,

Ik heb altijd op www.clubs.nl animaties plaatsen gekund maar nu wil het geval dat het plaatje er wel komt te staan maar als ik clubs afsluit staat en er weer op kijk staat er een kruis door. Vraag me af waar dat aan ligt.
 
Dat komt idd vaker voor dat je dan een kruisje krijgt. Ik heb ooit gehoord dat het een beveiliging is om niet te pikken.

Ik plak plaatjes altijd zo (ook gif)

Eerst opslaan op je eigen pc en dan uploaden via tinypic.com (vind ik sneller en fijner dan imageshake) en dan de img in het berichtje plakken.

Of

als je een plaatje op internet ziet dan klik je daar met R-muis op en klik onderaan op eigenschappen en kopieer de link (url) en plak de link tussen de IMG. Maar soms krijg je idd een kruisje dan moet je eens een andere plaatjespagina proberen.
 
Laatst bewerkt:
He Brooke, sorry da ik zo zeur hoor maar het lukt me gewoon niet. Plakken lukt niet. Maar wat ik voorheen gebruikte met de url lukt me dus ook niet meer. Is er iets misschien in het systeem van de computer dat vab n slag is? Ik baal er enorm van....

:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan