Bewegende Avatars bewegen niet?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

babybox

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2004
Hallo ik had een vraag over bewegende avatars. Ik ben erachter gekomen dat bewegende avatars bij mij niet bewegen. Ligt dit aan mijn firewall (ZoneAlarm Pro)?
of iets anders.

Ik gebruik windows Xp.

Ik zie de avatars dus wel maar zie ze niet bewegen als zij eigenlijk wel bewegen.

Dan had ik nog een andere vraag. Hoe krijg ik avatars bewegend en wel in mijn MSN.

Alvast bedankt.

Kijk eens bij internet opties, tabblad geavanceerd en kijk of "animaties afspelen" wel aan staat.

Zie ook afbeelding.

Bewegende avatars in MSN kan voor zover ik weet niet.

attachment.php

Deze gaat btw naar de IE sectie (Ik ga er vanuit dat je IE gebruikt).

Bijlagen

• ie.jpg
    ie.jpg
    61,9 KB · Weergaven: 190
Het kan ook zijn dat je chache vol is, leeg even je tijdelijke internet bestanden.
In IE ga je naar Extra->Internet-opties->Tijdelijke internet bestanden en daar Bestanden verwijderen en ruim dan gelijk ook maar je cookies op;)

Geplaatst door BrEeZeR
Kijk eens bij internet opties, tabblad geavanceerd en kijk of "animaties afspelen" wel aan staat.

Zie ook afbeelding.

Bewegende avatars in MSN kan voor zover ik weet niet.

attachment.php

Deze gaat btw naar de IE sectie (Ik ga er vanuit dat je IE gebruikt).

Dit is toch al de internet sectie!:confused:

Ik heb internet explorer 6 en de vinkjes die je in jou plaatje had zijn bij mij ook aangevinkt, moet ik daar naast ook "animaties op webpagina's afspelen" aanvinken? zoals ik hieronder gedaan heb

ie1bm.jpg
"animaties op webpagina's afspelen"

Geplaatst door miem
Het kan ook zijn dat je chache vol is, leeg even je tijdelijke internet bestanden.
In IE ga je naar Extra->Internet-opties->Tijdelijke internet bestanden en daar Bestanden verwijderen en ruim dan gelijk ook maar je cookies op;)

Nee dat is het niet, dat doe ik namelijk geregeld:thumb:

Mogelijk moet je dan eens kijken bij privacy en/of adds in ZA, iets te strak staan?

Geplaatst door gezina
Mogelijk moet je dan eens kijken bij privacy en/of adds in ZA, iets te strak staan?

Nee want ik heb daar alles uitstaan, maar of dat goed is:confused:

Geplaatst door babybox

Dit is toch al de internet sectie!:confused:

Ik heb internet explorer 6 en de vinkjes die je in jou plaatje had zijn bij mij ook aangevinkt, moet ik daar naast ook "animaties op webpagina's afspelen" aanvinken? zoals ik hieronder gedaan heb

ie1bm.jpg
"animaties op webpagina's afspelen"

Ja, die moet idd aan.. ik heb het uit staan ik gebruik IE toch nauwelijks.

Werkt het nu dan? Anders even na deze optie ingeschakeld te hebben te cache legen en rebooten.

Doet het probleem zich ook voor zonder ZA?

Bedankt allemaal nu doet hij het.

Heb ik alleen nog een vraag krijg ik de bewegende Avatars nu ook bewegend te zien in MSN of moet ik hiervoor weer een andere handeling doen.

Heb ik alleen nog een vraag krijg ik de bewegende Avatars nu ook bewegend te zien in MSN of moet ik hiervoor weer een andere handeling doen.

Volgens Breezer kan dat dus niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan