Bewegende balk in firefox.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aequitas87

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2006
Hallo.

De laatste tijd geeft firefox (2.0) nogal wat problemen. Onder de adresbalk zit nu ook een andere grijze balk die constant op en neer beweegt, echt enorm irritant. Verplaatsen gaat niet en firefox deïnstalleren en er opnieuw opzetten heeft ook geen zin. In internet explorer (5) heb ik dit probleem overgens niet. Weet iemand hoe ik deze balk kan verwijderen ?

Scannen op spyware met Spyboy Search and Destroy

Ik heb Spybot net gedraaid, op 2 na konden ze allen verwijderd worden. Ook na opnieuw opstarten en weer draaien was dit het geval. De balk in firefox is er echter nog steeds.

Het lijkt mij meer op de 'bladwijzerbalk' maar dan zonder de bladwijzers er in.
Klik eens ergens in de balk met rechts en kijk of er een vinkje staat voor 'bladwijzerbalk'

Dat dacht ik zelf ook al; bij rechtsklik geeft het de standaard opties als "Alle openen in tabbladen", "Nieuwe bladwijzer" etc. Maar door het snel op en neer gaan van die balk vind ik het meer op spyware lijken.

Dat dacht ik zelf ook al; bij rechtsklik geeft het de standaard opties als "Alle openen in tabbladen", "Nieuwe bladwijzer" etc.

Dat is precies wat de bladwijzerbalk bij mij ook weergeeft als ik die aan heb staan.

Maar je moet niet rechtsklikken in die balk, maar in de menu- of de knoppenbalk.

Ik heb het vinkje voor bladwijzerwerkbalk weggehaald. De balk is nu inderdaad weg.

Kan ik er nu zeker van zijn dat het geen spyware was en dus verder geen problemen kan veroorzaken ?

Ik denk niet dat het spyware is, maar dat je per ongeluk die balk hebt aangezet en dat je in een eerder stadium de bladwijzerbalk (in je bladwijzers) hebt leeggemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan