Bewegende foto's in een website

Status
Niet open voor verdere reacties.

leutjebreedbek

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
Hallo.

Ik ben bezig met een website maar wat ik er graag in wil hebben
[en wat ik ook al gegoogled heb] kan ik niet vinden.
ik kan het wel uit gaan leggen maar ik denk dat het het makkelijkste is als ik het laat zien
op deze website: http://www.bax-shop.nl/ ziet het er eigenlijk uit zoals ik ook graag wou [ de muis even naar links of rechts zetten zodat het plaatje ook beweegd]
je ziet dan een rechthoekige balk met een actie/aanbieding [ook mijn bedoeling]
en wanneer je er met de muis over gaat zie je een kleine tekst waar de foto zeg maar over gaat
[dit wou ik ook wel graag]

weet iemand hoe dit heet/ hoe je dit maakt?

alvast bedankt!
Leutjebreedbek

Laatst bewerkt:
Hallo Leutjebreedbek,

Geen direct antwoord op je vraag, maar heb je al eens gekeken naar een open source oplossing voor een webwinkel, als WordPress met WP E-Commerce plugin, of Prestashop? Deze hebben meestal modules die je (vaak gratis) kunt installeren en doen iets dergelijks. Wellicht makkelijker dan een winkel van scratch zelf bouwen?
Of had je het voor iets heel anders nodig? Dan heeft hopelijk iemand anders een beter antwoord...

Ter info,
PascalVG

Beste,

bedankt voor je antwoord! ik zal er eens naar kijken. op het 1e oog lijkt Prestashop wel iets wat aan de eisen voldoet. het was inderdaad voor een webwinkel. weet je toevallig ook of ik dat kan installeren op een free host met PHP en MYSQL mogelijkheden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan