Bewegende gifanimatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cowgirl

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2006
Hallo,

Ik heb een bewegende gif animatie, die ik als handtekening in mijn Outlook 2010 zou willen hebben. Nou is het niet zo moeilijk om hem daarin te krijgen, alleen beweegd de animatie niet meer en dat vind ik zo jammer :confused:

Is daar soms een andere oplossing voor???

B.v.d. Cowgirl

Persoonlijk heb ik er geen ervaring mee maar wat als je de gif op je webspace bij je provider zet en dan de link er naartoe invoegen in je mail...

Ik vermoed dat de oplossing van snijworst niet werkt. Die veranderd namelijk niks aan hoe Outlook met de gif om gaat. Volgens mij is het niet mogelijk. Je kunt wel flash gebruiken in je handtekening.

Ander nadeel van de snijworst methode is dat standaard plaatjes vanaf internet niet worden weergegeven en dat niet iedereen in een zakelijke omgeving toegang heeft tot alle uithoeken van internet. Als je dan al plaatjes in je handtekening wilt. Stuur ze dan gelijk mee.

Het vreemde doet zich voor : Ik werk met Outlook 2010 en heb ook een animated gif in mijn nieuwe emails. Dat werkt ook niet (meer), in de mail die ik aan het schrijven ben.
Echter als ik een verstuurde mail open in Opera, Telfort, Thunderbird of webmail bij mijn Host of in Ubuntu (Linux), dan werkt het wel.
Als ik een nieuwe mail opstel onder Opera, werkt het ook. Alleen niet onder IE8.
Wie de oplossing weet, mag het zeggen.

Laatst bewerkt:
Ik vermoed dat de oplossing van snijworst niet werkt. Die veranderd namelijk niks aan hoe Outlook met de gif om gaat. Volgens mij is het niet mogelijk. Je kunt wel flash gebruiken in je handtekening.

Ander nadeel van de snijworst methode is dat standaard plaatjes vanaf internet niet worden weergegeven en dat niet iedereen in een zakelijke omgeving toegang heeft tot alle uithoeken van internet. Als je dan al plaatjes in je handtekening wilt. Stuur ze dan gelijk mee.

Ik ga mee in je mening...

Hallo allemaal,

Zover als ik het nu lees gaat het inderdaad niet werken, ik laat de vraag nog even open staan misschien dat er nog andere met een oplossing komen.

Groetjes Cowgirl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan