Bewegende plaatjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinky

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2004
Berichten
114
Hoi,

Hoe kun je bewegende plaatjes bewegend laten wanneer je ze opgeslagen hebt in "mijn afbeeldingen"?

Het is me tot nu toe niet gelukt. Ze staan gewoon stil:(

Alvast bedankt:)
Tinky
 
Ik heb de keuze uit *.bmp en that's it.
Als ik *.gif erachter zet bij opslaan dan gebeurd er niets. Hij slaat niet eens op.:confused:
Het veld blijft gewoon leeg en wachten totdat ..(geen idee..:8-0: )
 
Is het een .bmp? Dan heeft het weinig zin om de bestandsnaam te veranderen, want volgens mij bewegen die niet en zijn ze doorgaans vele malen groter als .jpg of .gif. Misschien zou je eens kunnen proberen om een converteerprogramma te downloaden, waarmee je het plaatje naar .gif kan converteren.
 
Verwijder je temporary internet files eens. Een te volle map tijdelijke internetbestanden kan de oorzaak zijn van het niet kunnen opslaan van afbeeldingen in andere formaten dan *.bmp.
In IE: Extra -> Internet-opties -> tabblad Algemeen -> Bestanden verwijderen (onder 'Tijdelijke Internet-bestanden').
 
Laatst bewerkt:
Hartstikke bedankt voor jullie snelle reactie.:)

Het was even lastig, want bij opties bestanden verwijderen sloeg de boel op "tilt" Kreeg nl de melding reageert ni....

Heb toen de 2e mogelijkheid via geavanceerd maar gebruikt.

En nu lukt het wel.:thumb:

Komt meteen de volgende vraag:
Wat zijn precies de consequenties als je in geavanceerd het vakje aanklikt dat je alle bestanden verwijdert bij het afsluiten van de browser??
 
Heeft geen nadelige concequenties, de map temp. internet files wordt leeg gemaakt na het afsluiten van de browser.

Heb ik ook aangevinkt.
 
:thumb: Mooi, bedankt Testje, John bedoel ik,dan laat ik het zo staan.

En weer een dingetje opgelost:)
Tinky
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan