'beweging' op scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyore

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2004
Hai!

Omdat mijn snoer net iets te kort was heb ik een verlengkabel van 1,8 meter toegevoegd aan mijn tft Belinea. Maar nu zie ik (voornamelijk bij grote egaal gekleurde weergave) een beweging op het scherm. Een soort verticale golfbewegingen. Erg hinderlijk.
Iemad een idee of dat inderdaad door de kabel komt en is er een oplossing voor??

Groetjes!

Ik heb met mijn samsung tft ook gehad, tenminste, bij bv de windows pictogrammen ook beetje beweging. Ik heb toen drivers opnieuw geinstalleerd en toen deed hij het weer goed. Let ook even op of hij op de aanbevolen resolutie en frequentie (aantal Hz) staat

Ik heb niets gewijzigd aan de instellingen - staan op 1024x768, 32bpp kleur en 60 hz - alleen de kabel verlengd... :confused:

Waar loopt de kabel langs? i.v.m. interferentie.

Hij ligt tussen de soep van draden die iedereen wel kent achter de pc... :rolleyes:

Maar dat lag hij voor verlenging ook...

Dan is de verlengkabel niet voldoende afgeschermd.

Geplaatst door monaco
Dan is de verlengkabel niet voldoende afgeschermd.

Je zou kunnen proberen om om de verlengkabel aluminium folie te wikkelen, mogelijk wordt het probleem dan opgelost.

okee, maarrrr

wat bedoel je ermee en wat moet ik eraan doen???

thanks alvast voor je reacties !;)

Laat de kabel via een andere weg lopen.
Niet via de 'kabelboom'

10 cm verschil kan het al verhelpen.

er van uitgaande dat je mijn opmerking bedoeld,

Gewoon de verlengkabel omwikkelen met aluminium folie. dus van stekker tot stekker. hoeft niet dit er omheen, alleen wel zonder gaten ertussen.. dus wel zorgen dat je overal overlap hebt (dus geen kabel kan zien)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan