Bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap je vraag niet; als het om het formulier [Werknemers] gaat, dat is al gekoppeld aan de tabel, dus die records kun je gewoon aanmaken/bewerken/verwijderen. Je hebt daar al een (compleet overbodige) knop <Opslaan> op gezet, die dus al weg kan. Wil je daar nog een overbodige knop naast zetten? Want het formulier <Werknemersbewerken> zit niet in je bestand.

dit is nog een oud bestand maar dat formulier zit er wel in.
eigenlijk wil ik als je die naam selecteert dat je dan die gegevens in een formulier opent

Mag jij 'm aanwijzen... Ik zie hem echt niet. Je geeft nog steeds niet goed aan wát je nu wilt.
eigenlijk wil ik als je die naam selecteert dat je dan die gegevens in een formulier opent
Waar selecteer je die naam? Ik ben gek op zoekplaatjes, maar ze moeten niet teveel tijd kosten. Bedenk, als je een vraag stelt, dat jíj je db dan weliswaar goed kent (hoewel? Formulieren die onvindbaar zijn?) maar dat wíj die kennis dus niet hebben. Wij moeten echt weten in welk formulier/tabel/rapport etc. jij iets wilt hebben. Kortom: zelfs als het voor jou gesneden koek is, leg alles toch maar volledig en goed uit! Scheelt ons tijd, die we in een oplossing kunnen steken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan