bewerking afgebroken

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcw

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Op bepaalde websites krijg ik in bepaalde vensters de vermelding "bewerking afgebroken"
Is het mogelijk dit toch te kunnen downloaden door instellingen te wijzigen en/of een progje te installeren ?
Werk met XP home heb me firewall uitgeschakeld en heb geen popupkiller.
Een voorbeeldje in bijlage.
Bedankt op voorhand
Marc

Bijlagen

• lse.jpg
    lse.jpg
    97,2 KB · Weergaven: 49
Welke firewall? Ik zie alles wel, is een banner overigens dus je mist niks. Ik heb in de NIS (2004) een aantal opties uitgezet, zie plaatje. Maakt trouwens niet uit of je de firewall uitzet, je zal toch even naar de instellingen moeten kijken.

Als je dus ook de NIS (of de firewall van Norton) draait, kijk dan dit even na: Met de optie Reclame onderdrukken ingeschakeld, worden pagina's van startpagina.nl niet correct weergegeven. (niet alleen voor startpagina's) Als je een andere firewall draait moet je, zoals gemeld, eens kijken bij add-control/privicy e.d. Mogelijk te strak ingesteld.

attachment.php

Bijlagen

• untitled - 1.jpg
    untitled - 1.jpg
    20 KB · Weergaven: 56
Laatst bewerkt:
Mijn firewall is van NIS 2004
In bijlage kan je mijn instellingen zien maar die banner blijft voor mij onbereikbaar.
Is dit niet te verhelpen ?
Marc

Bijlagen

• nis.jpg
    nis.jpg
    64,1 KB · Weergaven: 27
Al de instructies in de link uitgevoerd? (je mag de antivirusdefinites wel eens updaten...:))

(De firewall van Norton is best wel eigenwijs en onthoudt veel instellingen of ze nou aanstaan of niet)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan