Bewerking afgesloten !

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaGenius32

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2004
Op sommige bezochte internet sites krijg ik redelijk vaak een wit blokje te zien Met Bewerking afgesloten. En een i van internet explorer... Wat is dit precies ? Ligt dit aan de website die ik bezoek of ligt het aan mij instellingen ofzo..

Bedankt voor een eventuele reactie.

thaGenius32 zei:
Op sommige bezochte internet sites krijg ik redelijk vaak een wit blokje te zien Met Bewerking afgesloten. En een i van internet explorer... Wat is dit precies ? Ligt dit aan de website die ik bezoek of ligt het aan mij instellingen ofzo..

Bedankt voor een eventuele reactie.

Kan je wat meer info geven a.u.b?

* Welk besturingssysteem gebruik je?
* Welke Internet Explorer?
* Welke foutmelding krijg je exact?

Hoe duidelijker de uitleg, des te makkelijker wordt het om het probleem op te lossen :)

Laatst bewerkt:
Ja ok...

Ik gebruik Windows xp pro... En IE 6.
Tijdens het surfen naar websites zie ik op sommige plekken waar een afbeelding moet staan een wit schermpje met bewerking afgesloten. Kan geen verbinding maken met de website... Klik op de knop vernieuwen etc etc... Maar ik krijg wel de pagina ervoor.. en surfen kan ook gewoon verder... Het is niet echt een probleem maar eerder irritant om dat te zien. Ik had hier eerder geen last van.. Misschien is er iets met mijn browser of ligt het aan een instelling ofzo....

Internet-opties.

Internet-Opties is te vinden in: Start > Configuratiescherm > Internet-Opties.

Verwijder of wis het volgende in Tabblad Algemeen:

* Cookies verwijderen.
* Bestanden verwijderen (inclusief alle off line items).
* Geschiedenis wissen.

Ga vervolgens naar Tabblad Geavanceerd in het zelfde venster, en klik rechtsonderaan op Standaard instellingen herstellen > Ok
Sluit Internet Exporer af, en start dan weer op en probeer het opnieuw.

Hou er wel rekening mee dat sommige sites om een of andere redenen niet te bereiken/openen zijn door b.v storingen, server problemen, enz. Probeer het dan later nog eens!

Tevens is het belangrijk om Windows te voorzien van de laatste Update's.

Laatst bewerkt:
Kan ook gewoon met beveiliging te maken hebben. Reclameschermpjes van domeinen die geblokkeerd worden door je Hosts bestand, bijvoorbeeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan