Bewerking niet uitvoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corina35nl

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2004
Berichten
43
Hallo,

Als je soms op sites als Marktplaats of ebay een email wil versturen naar iemand hoef je allen diegene zijn emailadres maar aan te klikken en dan kan je je bericht sturen. Dit was tenminste bij mij wel altijd het geval.
Als ik dit nu doe, krijg ik een foutmelding en wel de volgende:

Microsoft Internet Explorer

Kan deze bewerking niet uitvoeren omdat de standaard-e-mailclient niet juist is geinstalleerd.


Ik weet dat ik maar 1 dingetje anders moet zetten in mijn Outlook Express, maar weet dus niet meer wat.
Kunnen jullie me helpen?

Groetjes Corina*die nog steeds problemen met application ook heeft.....
 
Geplaatst door Corina35nl
Ik weet dat ik maar 1 dingetje anders moet zetten in mijn Outlook Express, maar weet dus niet meer wat.
Kunnen jullie me helpen?
Hopelijk zal onderstaande naar de oplossing leiden:

Via OE:

Extra/Opties/Kies voor het tabblad 'Algemeen' (tenzij het al goed staat)

Onderaan staat er een knop 'Als standaard instellen'

Die knop heeft betrekking tot je e-mailprogramma dat je als standaard wilt gebruiken.

Dennis.
 
Bedankt!!

Hij doet het weer~!!!!

Ik wist dat het iets simpels was, maar wat dus niet meer!

Hardstikke bedankt!

Corina
 
Geplaatst door Corina35nl
Groetjes Corina*die nog steeds problemen met application ook heeft.....
Nog een ander probleem zo te zien?

Dennis.

PS. Misschien vermeldenswaard: Ik heb ook OE(en ook Outlook 2003), gebruik ze alleen al lang niet meer.
 
dit heeft niks met outlook express te maken Dennis.
Maar met pc games....
Bij sommige spellen krijg ik de melding: Application cannot run

Het ene spel speelt zo en de ander weigert.

Kan er maar niet achter komen waar dat aan ligt...

Corina
 
Corina,

Ik ben geen kei op dit gebied, ben maar een leek. Toch vermoed ik dat het met de compatibiliteit te maken heeft.

Je zou dat spelletje dat niet werkt geschikt moeten maken met het besturingssysteem waarmee je nu werkt.

Geef een rechtsklik op dat uitvoerbare bestand(het spelprogramma in Windows Explorer) en klik op het tabblad 'Compatibiliteit' Geef een vinkje 'In deze compatibiliteismodus uitvoeren' Kies dan voor Windows 2000. Werkt het nog niet dan op een ander OS klikken.

Ik weet namelijk niet wat je OS is. Er is geen garantie dat het via deze weg altijd zal gaan lukken. Dan moet er een spel worden gekocht dat voor het besturingssysteem dat je nu gebruikt bedoeld is, het is niet anders.

Dennis.
 
Laatst bewerkt:
weet je...volgens de spellen zijn ze geschikt voor XP, anders koop ik ze al niet....
Ben eerder bang dat eht aan video/grafische kaart ligt....

Anders schakel ik wel een keer een expert in, heb deze vraag al elders hier geplaatst(bij software) en het lijtk erop dat ze me niet kunnen helpen, helaas...

Groetjes en ebdankt voor het meedenken, Corina
 
Geplaatst door Corina35nl
weet je...volgens de spellen zijn ze geschikt voor XP, anders koop ik ze al niet....
Ben eerder bang dat eht aan video/grafische kaart ligt....
Vreemd genoeg(tegenstrijdig met mijn vorige bewering) kun je dat evengoed proberen dat spelletje compatibel met Windows 2000 te maken. Het is het proberen waard.
Geplaatst door Corina35nl

Anders schakel ik wel een keer een expert in, heb deze vraag al elders hier geplaatst(bij software) en het lijtk erop dat ze me niet kunnen helpen, helaas...

Groetjes en ebdankt voor het meedenken, Corina
Succes verder,

Dennis.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan