• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bewerkingen doen met werkuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

bauwens1986

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2012
Berichten
75
Beste

Ik heb een probleem met een simpele tijdsregistratie die ik zou willen doen, nl: Ik zou willen dat ik mijn aantal werkuren per maand (om gemakkelijk te maken 40u/per week * 4 weken=160 uur) kan laten aftellen naar 0 en alles wat voorbij 0 gaat zijn overuren.
Ik kan er geen voorbeeld bij zetten want ik weet helemaal niet hoe ik er aan moet beginnen.
Ik veronderstel dat het met voorwaardelijke opmaak moet gebeuren maar voor de rest weet ik niets :).


Met vriendelijke groeten
 
Vreemd: kennelijk had je toch al een opzetje in gedachten aangezien je over voorwaardelijke opmaak begint... :rolleyes:
Om je gedachten vorm te geven hierbij een opzetje; zonder voorwaardelijke opmaak.
Als je het anders wilt, dan gelieve daar zelf actief aan bij te dragen.
 

Bijlagen

  • Bewerkingen doen met werkuren MB.xlsx
    9 KB · Weergaven: 65
Bedankt voor het antwoord! Dit is perfect zoals het is :).

Ik had inderdaad een idee over hoe ik het zou doen (dacht te doen) maar het helemaal zo ingewikkeld niet dan ik dacht.
 
Ik heb nu wel nog 1 probleem: het aantal uur (160) zou aangepast moeten worden, dit was als voorbeeld. Hoe pas ik die uren aan? Dit zal waarschijnlijk elke maand anders zijn en had dan ook graag geweten hoe ik dit zelf aan moet passen.

Alvast bedankt!
 
gewoon dat getal aanpassen
 
Laatst bewerkt:
Je hoeft toch maar in C2 de gewenste uren in te vullen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan