bezig host te zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

gatlinggun

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2010
Berichten
159
iemand attendeerde mij op het feit dat het niet normaal is dat ik vaak de melding "bezig host te zoeken" krijg als ik op mijn XP-pc Outlook Express 6open om mijn mail binnen te halen. Dit is al heel lang aan de gang en daarom was ik er aan gewend. De melding krijg ik soms meerder keren per dag en duurt deze melding ca 10 seconden, maar soms ook wel veel langer en zelfs zolang dat het "zoeken" gestaakt wordt door Outlook. De duur van deze melding is dus heel wisselend en vaak zie ik ook alleen maar een "flits" van (waarschijnlijk) deze melding en krijg ik wel direct mijn mail binnen.

Op de site van mijn Provider Ziggo/home staan geen storingen gemeld en ook hun Td gaf me aan dat het niet normaal is. Heeft iemand een verklaring voor deze melding ?
 
Als je mail gewoon binnen komt en je kunt ook mail verzenden zou ik me er niet teveel zorgen om maken.
Je kunt middels een Command prompt het volgende commando intypen maar ik weet niet of dat helpt, kwaad kan het zo-ie-zo niet:
ipconfig /flushdns

Groeten Marcel
 
Bedankt, een kleine zorg minder. Na het uitvoeren van het commando heb ik even geprobeerd mail binnen te halen en nu kreeg ik (toevallig ??) ca 10 seconden de melding...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan