Bezig met het opsporen van de proxyinstellingen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

mc_shrimpie

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2002
Hoi,altijd wanneer ik verbinding heb gemaakt,de eerste keer dat ik dan een internet explorer venster open,dan staat er vanonder"bezig met het opsporen van de proxyinstellingen.Maar dit duurt heel lang(+-3min) en is irritant want dan moet ik 3 miin wachten voor ik op internet kan,hoe komt dat?

ps:Als ik opera als internetsurfding :D zou gebruiken,zou dat dan nietmeer gebeuren??

Ik weet niet wat een proxyserver is,dus weet ik ook niet of ik het bebruik,m'n provider is Planet Internet

Waarom niet eens testen met Opera?
Slechts 3,2MB (zonder Java)!
Bolleke

Neen,je moet IE niet verwijderen maar het mag en kan
wel met IERadicator (win95 tot 2000).
Browsers installeer je zoveel als je maar wilt...en er
zin in hebt!
Bolleke

Sorry hoor,maar opera is voor pro's en er werken hie rnog 4 andere computerleken op,NO THANX

Geplaatst door mc_shrimpie
Sorry hoor,maar opera is voor pro's en er werken hie rnog 4 andere computerleken op,NO THANX

Voor pro's? Helemaal niet.. het enige 'nadeel' is dat het Engels is.

Maar goed, om ff antwoord op je probleem te geven :

Ga naar extra -> internet opties en dan het tabblad verbindingen. Klik daar op 'LAN instellingen' en vink 'proxy instellingen automatisch vinden' en 'proxy server gebruiken' uit. (Al staat dat laatste waarschijnlijk al uit.. ;))

Dan moet het weer werken. :)

Geplaatst door BrEeZeR

Voor pro's? Helemaal niet.. het enige 'nadeel' is dat het Engels is.

Maar goed, om ff antwoord op je probleem te geven :

Ga naar extra -> internet opties en dan het tabblad verbindingen. Klik daar op 'LAN instellingen' en vink 'proxy instellingen automatisch vinden' en 'proxy server gebruiken' uit. (Al staat dat laatste waarschijnlijk al uit.. ;))

Mc_scrimpie is je probleem nu opgelost?

Engels en waarom zie ik hier dan alles in het nederlands staan?Opera 7.03 is er ook in het nederlands.

Was even in de war met Mozilla.. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan