Hallo allen,
Ik heb gezocht en gezocht naar een antwoord op mijn probleem. Op internet, in de Help-functie van Outlook, op dit forum....helaas...vast stel ik een vraag, die al vaker beantwoord is....maar ik kan niet anders.....Dus daar komt ie.
Ik wil pc A schoonmaken en daarvoor mijn emails overzetten naar pc B.
Daar wil ik tijdelijk mijn emailprogramma laten draaien.
Ik heb MS Outlook 2003 op beide.
Als ik e.e.a. overzet volgens de instructies op
http://office.microsoft.com/nl-nl/outlook/HA011124801043.aspx
kom ik in pc B met twee sets persoonlijke mappen te zitten.
De eerste (nog lege) standaardset is ingesteld als bezorgingslocatie, dus daar komen alle nieuwe emails binnen.
Niet zoals de bedoeling is in de tweede overgezette volle persoonlijk map, met daarin eigen aangemaakte extra submappen.
Vraag 1:
Hoe krijg ik de bezorgslocatie overgezet op de tweede persoonlijke map?
Vraag 2:
Is het mogelijk na stap 1 (zie vraag 1) de eerste standaardmap te wissen, zodat alleen mijn oude (overgezette) persoonlijke mappenstructuur overblijft?
Ik heb gezocht en gezocht naar een antwoord op mijn probleem. Op internet, in de Help-functie van Outlook, op dit forum....helaas...vast stel ik een vraag, die al vaker beantwoord is....maar ik kan niet anders.....Dus daar komt ie.
Ik wil pc A schoonmaken en daarvoor mijn emails overzetten naar pc B.
Daar wil ik tijdelijk mijn emailprogramma laten draaien.
Ik heb MS Outlook 2003 op beide.
Als ik e.e.a. overzet volgens de instructies op
http://office.microsoft.com/nl-nl/outlook/HA011124801043.aspx
kom ik in pc B met twee sets persoonlijke mappen te zitten.
De eerste (nog lege) standaardset is ingesteld als bezorgingslocatie, dus daar komen alle nieuwe emails binnen.
Niet zoals de bedoeling is in de tweede overgezette volle persoonlijk map, met daarin eigen aangemaakte extra submappen.
Vraag 1:
Hoe krijg ik de bezorgslocatie overgezet op de tweede persoonlijke map?
Vraag 2:
Is het mogelijk na stap 1 (zie vraag 1) de eerste standaardmap te wissen, zodat alleen mijn oude (overgezette) persoonlijke mappenstructuur overblijft?