bf 1942 galactic conquest

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluysen

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
Berichten
482
ik heb de galactic conquest mod voor bf 1942 gedownload maar moet je dat installeren of in een map plaatsten ofzo??
 
dat mag je niet vragen, is illegaal

als je hem koopt krijg je er een gebruiksaanwijzing bij
 
Geplaatst door hhjj
dat mag je niet vragen, is illegaal

als je hem koopt krijg je er een gebruiksaanwijzing bij

Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
Huisregels

Volgens mij mag dit dus wel :)
 
Geplaatst door hhjj
dat mag je niet vragen, is illegaal

als je hem koopt krijg je er een gebruiksaanwijzing bij
+

wat is er hier nu verkeed mee?? ik vraag gewoon hoe een mod moet gebruiken!
 
Volgens mij moet je een mod toch meestal installeren...(bij UT iig wel) en het bestand is bijna 300 MB dus ik neem niet aan dat het werkt door het in een map te zetten... :D
 
weet ik mar bij mij klopt dat net niet, ik kijg een map en in die map zit een file dat ik niet kan openen (totaal is iets van 6.56 mb)
 
Geplaatst door hhjj
dat mag je niet vragen, is illegaal

als je hem koopt krijg je er een gebruiksaanwijzing bij


excuses sluysen,

ik hoor de bel wel steeds, maar ik kan die klepel maar niet vinden
 
ik heb ondertussen galactic conquest gevonden en geïnstalleerd maar als ik nu wil opstarten, vlieg ik na de helft van het laden uit het spel terug naar gamespy :(
 
Geplaatst door sluysen
ik heb ondertussen galactic conquest gevonden en geïnstalleerd maar als ik nu wil opstarten, vlieg ik na de helft van het laden uit het spel terug naar gamespy :(

Kopieer beveiliging?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan