bf 1942 niet op gamespy en gaat massaal traag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door erion

Ik geloof niet dat gamespy zware eisen stelt aan je PC
Nee, maar het gamespy-probleem heeft een andere oorzaak. Gamespy probeert voor jou patches te downloaden maar die functie werkt echt voor geen meter. Je zult dus zelf even moeten zorgen dat BF up to date is.

De vraag is natuurlijk of dat zin heeft, want echt soepel zal het spel op die pc niet draaien.
 
Geplaatst door meelman

helaas, deze pc lijkt me gewoon net iets te traag om BF1942 op te spelen.


zijn pc lijkt mij anders niet te traag voor BF1942 .
ik heb een AMD 1400 . 256 MHz .
en daar draait hij perfeckt op .
nooit geen problemen mee gehad !!

alleen heb ik wel een GForce 4 ;)
 
wel ja, ik heb nu een beetje de video opties verzet en nu gaat hij veel vlotter.
 
Geplaatst door sluysen
wel ja, ik heb nu een beetje de video opties verzet en nu gaat hij veel vlotter.
welke resultutie ed draai je nu?

(en ik heb begrepen dat je bij BF1942 de AI kunt instellen. Aangezien jij nog een videokaart hebt die voor een groot deel op de CPU steunt kun je daarmee misschien wat CPU-tijd vrijmaken)

Hoe gaat het trouwens met patchen?
 
wel, ik heb net systeemherstel moeten doen omdat er een probleem was met mijn audio systeem en ik ben teruggegaan tot da dag dat ik bf geïnstalleerd heb en daardoor moets ik bf opnieuw installeren en de patch 1.4 ook en nu krijg ik on-line de hele tijd een message die zegt: warning: problems with conecting (zoiets)
 
Geplaatst door sluysen
de patch 1.4 ook en nu krijg ik on-line de hele tijd een message die zegt: warning: problems with conecting (zoiets)
waar download je hem? Probeer anders een mirror.
 
ik weet niet hoe vaak je formateerd .
maar als je het regelmatig doet is het verstandig om de patch's te bewaren

scheelt heel wat tijd aan opnieuw downen ;)
 
ik heb gamespy nieuwe versie gedownload en nu pakt hij battlefield wel (dus ik kan de servers al bekijken en zo) maar als ik nu op een server klik en wil spelen, gaat gamespy op een groen scherm en start het spel niet op
 
volgens mij vind gamespy jou niet aardig ofzo ???
geintje ;) .

is gamespy zo belangrijk voor je ??
ik speel zelden via spy .

oke ik kan me voorstellen dat je alles wilt hebben werken , maar aan gezien je er al een tijd mee bezig bent .

succes verder :confused:
 
probeer anders het programma 'The all-seeing eye'
 
Geplaatst door realmitch


is gamespy zo belangrijk voor je ??


gamespy is niet echt belangrijk voor mij maar het probleem is dat als je in het spel zelf speel, kan je galactic conquest enzo niet kan spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan