BF Vietnam

• Onderwerp starter Onderwerp starter STIN0
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

STIN0

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2004
Hoi,

Ik heb een Russische versie van BF Vietnam, die is voor mij dus onleesbaar.

Weet iemand toevallig hoe je de taalinstellingen van dat spel kunt wijzigen.

Alast bedankt,

Door het spel gewoon in Nederland te kopen. Het lijkt me ook niet handig om een spel te kopen in een land waar je die taal niet eens spreekt. (Ik geloof ook niet dat dit het geval is, maar dat het een gedownloade versie is)

Er bestaan nauwelijks patches voor games die de taal veranderen. (en dat geld niet alleen voor BF Vietnam)

Na wat gesnuffel op het web vond ik een link naar de volgende file: "BFV Dutch Mod" bfv.vertaling.nederlands.v0.1.zip) op: http://files.filefront.com, maar het lukt niet om die te downloaden.

De mogelijkheid om taalinstelling te veranderen lijkt dus wel te bestaan voor BF Vietnam.

Owja, handig wist ik niet, maar volgens mij moet je je registreren om van filefront te kunnen downloaden. Probeer anders een via een P2P netwerk dat bestand te zoeken.

Ik hoop van harte dat je spel de SOEP inloopt...echt
Koop het zou ik zeggen het is de moeite waard.
Er zijn wel wegen om eenvoudig dit probleem op te lossen. Maar geen zin om het aan te dragen
GEWOON KOPEN, mooi spel
met mooie mods in
het vooruitzicht.

Laatst bewerkt:
Jij repecteert zeker alle copy rights [not]!

Bovendien heb ik die game gewoon in de winkel gekocht in Rusland. Of mag dat niet van je! Moet je even een lijstje posten wat wel en niet kan. Kunnen we je tenminste tevreden houden.

Cheers

Geplaatst door STIN0
Jij repecteert zeker alle copy rights [not]!

Bovendien heb ik die game gewoon in de winkel gekocht in Rusland. Of mag dat niet van je! Moet je even een lijstje posten wat wel en niet kan. Kunnen we je tenminste tevreden houden.

Cheers

Is eigenlijk ook niet slim... Een spel in een winkel kopen, waarvan je de moedertaal niet een spreekt :confused:

Geplaatst door T._de_vries

Is eigenlijk ook niet slim... Een spel in een winkel kopen, waarvan je de moedertaal niet een spreekt :confused:

Scherp opgemerkt!

Daarom heb ik die verkoper dus eerst gevraagd of de game behalve in het Russisch ook in het Engels geinstalleerd kon worden. Ondanks het bevestigend antwoord blijkt dat dus niet.

Mmm, ok, ik geef je gelijk. Maar voortaan die spellen toch maar in nederland kopen? ;) :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan