sluismaster
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 okt 2007
Hallo,
ik heb bf2 al een hele lange tijd en probeerde een dag of 4 geleden weer een server te joinen.
toen kreeg ik voor dat de map ging laden opeens: De CD-key is onjuist.!!!
dusja, ik aan wat gasten uit mijn clan gevraagd wat te doen, allemaal geprobeerd, ten eerste opnieuw instaleren, ten 2de ben ik naarWindows Registry Editor Version 5.00 gegaan en heb dit ingevoerd [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2\ergc]
@="x9392(hierdanmijnkey, zonder de streepjes ertussen)"
en ten 3de gemailt naar ea en het probleem voorgelegd, een dag later kreeg ik een nieuwe cd-key, die heb ik geactiveerd en na wat prutsen bleek die key ook onjuist te zijn als ik op een server klik! Ik dus weer gemailt en heb ik nog een key gekregen (leek me niet erg zinvol, maarja wieweet) weer alles gedaan en nogsteeds hetzelfde, behalve dat ik wat meer servers heb geprobeerd een bij sommige kan ik wel de map laden maar zodra ik het spel begin word ik eruit gekicked met (zie bijlage).
ik heb echt geen idee waardoor dit komt, het begon zomaar opeens...
ik heb dit weer gemailt aan ea en krijg nu een algemene mail terug met die:
oftewel, ik heb geen idee wat er aan de hand is dus doe dit maar en anders heb je pech!
alvast bedankt,
ik heb bf2 al een hele lange tijd en probeerde een dag of 4 geleden weer een server te joinen.
toen kreeg ik voor dat de map ging laden opeens: De CD-key is onjuist.!!!
dusja, ik aan wat gasten uit mijn clan gevraagd wat te doen, allemaal geprobeerd, ten eerste opnieuw instaleren, ten 2de ben ik naarWindows Registry Editor Version 5.00 gegaan en heb dit ingevoerd [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2\ergc]
@="x9392(hierdanmijnkey, zonder de streepjes ertussen)"
en ten 3de gemailt naar ea en het probleem voorgelegd, een dag later kreeg ik een nieuwe cd-key, die heb ik geactiveerd en na wat prutsen bleek die key ook onjuist te zijn als ik op een server klik! Ik dus weer gemailt en heb ik nog een key gekregen (leek me niet erg zinvol, maarja wieweet) weer alles gedaan en nogsteeds hetzelfde, behalve dat ik wat meer servers heb geprobeerd een bij sommige kan ik wel de map laden maar zodra ik het spel begin word ik eruit gekicked met (zie bijlage).
ik heb echt geen idee waardoor dit komt, het begon zomaar opeens...
ik heb dit weer gemailt aan ea en krijg nu een algemene mail terug met die:
Geachte heer / mevrouw,
Bedankt voor uw e-mail.
Probeert u volgende eens:
- Schakel alle firewall en antivrus-programmas uit zodat het spel de verbinding kan maken.
- Open de routerpoorten (een lijst van deze poorten is beschikbaar in de handleiding)
- Download en installeer de laatste patch voor het spel
Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Steven
Electronic Arts
Customer Support Team
oftewel, ik heb geen idee wat er aan de hand is dus doe dit maar en anders heb je pech!
alvast bedankt,