[BF2 Battlefield 2] onjuiste cd-key...

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluismaster

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
Hallo,

ik heb bf2 al een hele lange tijd en probeerde een dag of 4 geleden weer een server te joinen.
toen kreeg ik voor dat de map ging laden opeens: De CD-key is onjuist.!!!
dusja, ik aan wat gasten uit mijn clan gevraagd wat te doen, allemaal geprobeerd, ten eerste opnieuw instaleren, ten 2de ben ik naarWindows Registry Editor Version 5.00 gegaan en heb dit ingevoerd [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2\ergc]
@="x9392(hierdanmijnkey, zonder de streepjes ertussen)"

en ten 3de gemailt naar ea en het probleem voorgelegd, een dag later kreeg ik een nieuwe cd-key, die heb ik geactiveerd en na wat prutsen bleek die key ook onjuist te zijn als ik op een server klik! Ik dus weer gemailt en heb ik nog een key gekregen (leek me niet erg zinvol, maarja wieweet) weer alles gedaan en nogsteeds hetzelfde, behalve dat ik wat meer servers heb geprobeerd een bij sommige kan ik wel de map laden maar zodra ik het spel begin word ik eruit gekicked met (zie bijlage).

ik heb echt geen idee waardoor dit komt, het begon zomaar opeens...

ik heb dit weer gemailt aan ea en krijg nu een algemene mail terug met die:
Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail.

Probeert u volgende eens:

- Schakel alle firewall en antivrus-programmas uit zodat het spel de verbinding kan maken.
- Open de routerpoorten (een lijst van deze poorten is beschikbaar in de handleiding)
- Download en installeer de laatste patch voor het spel

Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Steven
Electronic Arts
Customer Support Team

oftewel, ik heb geen idee wat er aan de hand is dus doe dit maar en anders heb je pech!

alvast bedankt,

Bijlagen

• BF2 2009-02-12 15-10-00-35.jpg
    BF2 2009-02-12 15-10-00-35.jpg
    85,4 KB · Weergaven: 55
hmm vaak is dit een punkbuster probleem? heb je je punkbuster aan staan en up to date?

het kan ook zijn dat iemand met een illigale versie dezelfde key als jou heeft waardoor je er niet in komt maar als je zoveel keys al heb geprobeerd lijkt dat me sterk.

die screen die je erbij gaf zegt OS privilleges wat te maken heeft met je rechten.

gebruik je vista? dan raad ik je aan BF2 als administrator uit te voeren (rechts klikken op icoontje van BF2 en uitvoeren als admin.) of beter nog zorg ervoor dat je account admin is of admin rechten heeft.
wat ook nog kan zijn is dat punkbuster niet genoeg rechten heeft.

verder zie ik ook geen logica in je probleem als EA je al niet verder kan helpen betwijfel ik of ik het wel kan :o

suc6

Laatst bewerkt:
het had inderdaad iets te maken met punkbuster, heb ik geupdate maar ik kan nogsteeds alleen die ene server joinen,, bij de rest zegt ie nogsteeds cd key onjuist...

en ik voerde bf2 al als admin uit. ik zit namelijk op mijn eigen computer...:confused:

bf2 opnieuw installeren?

probleem bij ea voorleggen en vertellen wat je allemaal al geprobeert heb

opnieuw geinstalleerd al 5 keer gedaan ofzo!
en ook al aan EA verteld en die weten het ook niet meer,.,
dat zeggen ze niet, maar aan de antwoorden die ze geven kan je dat wel zien:shocked:

Volledige nieuwe installatie van PunkBuster uitvoeren.
Deze hele installatie in Administrator Modus uitvoeren en ook BF2 Altijd met Administrator rechten en Comptabiliteitsmodus afspelen.

Vervolgens als je nog steeds gekicked word moet je even kijken met TaakBeheer of het volgende bestand aanwezig is tijdens het spelen van BF2.

PnkBstrA.exe en/of PnkBstrB.exe

Succes

Groeten, Jordi

sluismaster,ik heb zelfde probleem.
Ik heb BF2 ook al 10 maanden niet meer gespeeld,en had het een week geleden nog eens willen spelen maar kreeg ook een CD-Key error of iets (gebeurde toen ik in een server wilde joinen)
Ik denk dat ik weer een nieuw BF2 moet kopen voor 7 euro

Dit zijn mijn BF2 Filmpjes.

http://www.youtube.com/watch?v=kv8HWBDLmAw&feature=channel

http://www.youtube.com/user/cors0

CorsoSig1.png

Cors0Fin1.png

Laatst bewerkt:
EA is wel een beetje triest. Ik kreeg Precies dezelfde email... Omdat ik niet online kon...

hey ik weet niet of deze vraag nog beschikbaar is.
kunnen jullie dan misschien op gekrackte servers gaan spelen?
ik weet het, dat als je het spel zelf hebt gekocht dat je dan liever op gewone servers wilt spelen maar je kan het altijd proberen.
ik heb zelf namelijk cod4 gedownload en ik speel dat op gecrackte servers online.
het is maar een voorstelXD

veel succes nog met het probleem:)

Gwn weer een mail sturen naar EA en dan net zolang door blijven zeiken totdat ze je antwoord geven :D
Heb ik ook gedaan (dan wel bij een ander probleem) op den duur krijg je er wel een antwoord op

dan heb ik t nog lastiger
ik kocht vorig jaar bij freerecord een nieuwe cdrom vab 2142
kom ik thuis instaleer ik m zegt ie code al in gebruik kan ik niet eens activeren en registreren
wat moet ik doen ik ben met de bon al terug gegaan naar de winkel maar ze zeggen we nemen geen software en games meer aan nou moet ik dus weer een nieuwe kopen leuk als die code ook al in gebruik is:S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan