Bf2 crasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

HaRdCoRe[NL]

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2006
Hallo,

Ik heb bf2 geinstaleerd en gepatch..En ik ga spelen en er is niks aan de hand maar als ik 10a15 min speel sluit het spel af en zit ik in windows:S en als ik het dan opnieuw wil proberen dan start die bf2 op maar daarna gaat die weer terug naar windows..:(:S

Wie kan mij hierbij helpen?? alvast bedankt
Groeten Tom

Krijg je nog een (fout)melding?

- Update in ieder geval de drivers van je videokaart. Zie hier voor info over oude drivers verwijderen en nieuwe downloaden en installeren. Weet je niet welke videokaart je heb --> Start - Uitvoeren - dxdiag typen - ok - tabblad Beeldscherm en dan rechtsbovenaan.

- Wat zijn de specs van je systeem ( welke videokaart, hoeveel ram enz. )?

Laatst bewerkt:
Krijg je nog een (fout)melding?

- Update in ieder geval de drivers van je videokaart. Zie hier voor meer info.

- Wat zijn de specs van je systeem ( welke videokaart, hoeveel ram enz. )?

Hij geeft geen foutmelding.

ik heb de drivers gedowload.

Ik heb een Amd 4800+ x2 Proc
7900 GTX
2048 Mb Ram
a8n Sli Premium Moederbord dit is het probleem niet..

Nee de specs zijn zeker het probleem niet!:D

- Heb je de nieuwste drivers geinstalleerd staan?

Bijvoorbeeld bij
Start - Uitvoeren - dxdiag typen - ok - tabblad Beeldscherm en dan zie je linksboven de datum van de drivers.

Dat zijn niet de nieuwste nee, dus download de nieuwste drivers ( let op het besturingssysteem ).
Daarna kijk in deze thread hoe oude drivers te verwijderen en daarna de nieuwe installeren en pc opnieuw opstarten.

Succes!:thumb:

Ik heb die nieuwe forceware gedowload maar het is nog precies hetzelfde en nu heb ik problemen met internet als ik scroll gaat het heel traag

Dat met het scrollen komt doordat de videokaart drivers niet zijn geinstalleerd... Waarschijnlijk iets verkeerd gegaan tijdens het installeren.

Ik heb de laatste Display driver gedowload die is van Nov 2006. en ik wil bf2 spelen en hij start hem op en crasht zodra k een server wil joinen.. zijn er nog nieuwere drivers ofzo? of ligt het aan de patchen? Wie weet wat het probleem is..

Gr Tom

Zolang je bij het scrollen op internetpagina's nog schokkerig beeld hebt is de driver niet (juist) geinstalleerd. Probeer de ForceWare installatie nog een keer, let goed op of je ergens iets van Display drivers tegenkomt. (kom je ze niet tegen dan moet je ervanuit gaan dat ze automatisch geinstallleerd worden)

- Verwijder eerst de oude drivers: Via Configuratiescherm --> Software of met het programma Driver Cleaner.

- Daarna de nieuwe installeren en na de installatie pc opnieuw opstarten.

Wat zijn de nieuwste drivers van Nvidia?.. en anders kan het ook aan de patchen liggen?

Op deze pagina vind je je drivers.
Download de driver en doe verder de dingen in vorige post.

ja heb ik gedaan en k heb bf2 opnieuw geinstaleerd en gepatch met 1.41 maar naar 10 min gamen zit ik weer in windows.. en als ik dan bf2 opnieuw op start en ik klik een server aan om te joinen zit ik zo weer in windows:S kheb het wel 10 keer geprobeerd echt *****n:(

- Dus je hebt ook oude verwijderd?
- Na nieuwe installeren pc opnieuw opgestart?

- En staat er weer bij dxdiag - tabblad Beeldscherm een nieuwere datum?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan