bf2 online probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kkerver

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2008
hoi iedereen,

ik heb een probleempje met bf2 online. als ik online ga zie ik meestal maar 2 beschikbare spellen. waar ligt dit aan en hoe kan ik het oplossen?????

groeten,

kevin

misschien ik zie 2 van die spellen waar ik aan mee kan doen

Je moet update 1.41 downloaden en dan zie je alles weer
groet Jehu

ja iedereen zit op de nieuwe patch,, als je de patch eenmal heb, 1.41 zou ik hem op een sticky, usb stick, of schijfje zetten... dl is 500 zoveel mb!

ja en nu?

ik probeer het maar als ik aan het downloaden ben geeft hij een foutmelding (srry dat ik zo laat reageer)

nee da is 't niet

nee ik heb gewoon normaal bf2 en de foutmelding is dat naderhand de download niet meer is verbonden met de site (wat ik niet snap maar goed). heb jij misschien nog een andere site voor deze update???

nee ik heb gewoon normaal bf2 en de foutmelding is dat naderhand de download niet meer is verbonden met de site (wat ik niet snap maar goed). heb jij misschien nog een andere site voor deze update???

ik heb precies hetzelfde probleem gehad.

probeer dit eens:
- stop je BF cd in de computer
- als het goed is hekent de computer de cd en komt er een menutje tevoorschijn
- ga dan naar geavanceerde instellingen > upgaden
- dan kom je op de site van EA
- bovenaan staan er onder BF 1.41 2 sites die de patch leveren (toen ik op die van EA klikte werkte hij niet, dus probeer die andere site)
-als het goed is zou het dan moeten werken, ik weet niet of je je dan nogmoet registreren op die site.)

als dat nog niet lukt, zou je even op google.nl moeten kijken voor oplossingen

suc6:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan