BF2 Online

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nortonator

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Ik heb battlefield 2 net paar uut geleden geinstalleerd en online spelen hapert vreselijk erg.
Ik heb de minimum sytem requirements.

Waar kan dat aanliggen? Licht het aan mijn video kaart of aan het internet?

Heb je ook de Recommend systemrequirements?

Anders moet je alles op LOW zetten.

Als dat nog niet oplost licht het waarschijnlijk aan je internet

Of je drivers updaten:D

Heb je ook de Recommend systemrequirements?

Anders moet je alles op LOW zetten.

Als dat nog niet oplost licht het waarschijnlijk aan je internet

Of je drivers updaten:D

jha de reqs zijn:

SYSTEM REQUIREMENTS

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
Video: DirectX 9.0c compatible (see video)
Sound: DirectX 9.0c compatible (Sound Blaster X-Fi series recommended

Ik heb Pentium 4
3.0 Ghz kloksnelheid (2.99)
1 GB ram geheugen
nog 180 GB free harddiskspace
Video kaart 256MB ATI
DirectX 9.0c

Dus ja ik heb alles, en hoe zit het dan eigenlijk met de patches? Waar zijn die voor?

Dus ja ik heb alles, en hoe zit het dan eigenlijk met de patches? Waar zijn die voor?

Natuurlijk ik ben de patches vergeten op te noemen maar dat zijn zeg maar updates die de fouten in het game of compabiliteits problemen oplossen of soms kunnen ze er voor zorgen dat de spel sneller gaat lopen:D

Natuurlijk ik ben de patches vergeten op te noemen maar dat zijn zeg maar updates die de fouten in het game of compabiliteits problemen oplossen of soms kunnen ze er voor zorgen dat de spel sneller gaat lopen:D

haha moet ik die pathces dus gewoon donwloaden, en dan gwn installeren of moet ik ze na de intallatie in mijn BF2 map zetten?

Jep en soms moet je ze aanklikken dus openen:thumb:

Jep en soms moet je ze aanklikken dus openen:thumb:

dit geloof je dus niet, ik heb patch 1.4 gedownload en nadat ik hem geinstalleerd heb doet battlefield 2 het niet. Ik krijg een desktop crash (het spel lijkt op te starten maar na 3 tellen crashed het terug naar de desktop) ... hoe kan ik dit probleem verhelpen?

Ik heb de patch geinstalleerd en daarna op battlefield 2 geklikt om te spelen en sindsdien doet ie het niet meer.

Laatst bewerkt:
dit geloof je dus niet, ik heb patch 1.4 gedownload en nadat ik hem geinstalleerd hem doet battlefield 2 het niet. Ik krijg een desktop crash... hoe kan ik dit probleem verhelpen?

Ik heb de patch geinstalleerd en daarna op battlefield 2 geklikt om te spelen en sindsdien doet ie het niet meer.

raar probleem met een patch horen juist problemen verholpen te worden en niet te maken :mad:

Je moet de patch maar eens deinstalleren en desnoods een systeemherstel als hij het nog steeds niet doe

raar probleem met een patch horen juist problemen verholpen te worden en niet te maken :mad:

Je moet de patch maar eens deinstalleren en desnoods een systeemherstel als hij het nog steeds niet doe

waar kan dat? ik heb de patch geinstalleerd maar ik weet niet waar die patch terecht komt.

Misschien dat je hem kan terug vinden in software bij configuratiescherm als je hem niet kan vinden doe je een systeemherstel:thumb:

Misschien dat je hem kan terug vinden in software bij configuratiescherm als je hem niet kan vinden doe je een systeemherstel:thumb:

nope ook niet, ik zal de systeemherstel wel proberen, heb alleen geen herstel punt denk ik :p. Ik zal hem anders wel gewoon deinstalleren ;). Anyway bedankt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan