Bf2 server starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

TerrorJoint

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2008
Ik probeer een server te starten op battlefield 2 gaat helemaal goed geen error's, nu komt het probleem als ik hem probeer te joine krijg ik een error dat mijn verbinding niet goed is maar join ik andere server lukt het wel en m8's van mij die hem proberen te joine krijge de zelfde error.
En Xfire geeft aan dat die server in Amerika staat :S

Alsvast bedankt

Grtzz Lars

jow ,.

ik ben zelf een battlefield vietnam speler ( en ik heb afentoe ook en server )
dan moet je een aantal poorten open zetten :
dat doe je zo (ongeveer licht er aan wat voor router je hebt )

1)start->uitvoeren , daar tik je ipconfig(als dat niet werkt : start->alle programma's->bureau accessoires -> opdracht prompt , dam tik je het daar in )
daar zie je staan :
IP-adres: ( schrijf deze ergens op , heb je nodig)
subnet masker: (heb je niet nodig)
2)standartgateway : ( heb je nodig , voer deze in in je adres balk <waar ook www.helpmij.nl staat >)
3)Dan krijg je je router . daar moet je denk ik een wachtwoord invullen ( zoek deze even op <een veelgebruikt wachtwoord is admin , werkte ook bij mij >)

4)daar moet iets staan als poorten openen , of port forwarding ( hier kan ik je niet helpen tenzij je dezelfde router hebt )
5)dan zoek je op google even op welke poorten je moet open zette zet ze open en voila
(als je deze niet kan vinden vraag het even )

jow ,.

ik ben zelf een battlefield vietnam speler ( en ik heb afentoe ook en server )
dan moet je een aantal poorten open zetten :
dat doe je zo (ongeveer licht er aan wat voor router je hebt )

1)start->uitvoeren , daar tik je ipconfig(als dat niet werkt : start->alle programma's->bureau accessoires -> opdracht prompt , dam tik je het daar in )
daar zie je staan :
IP-adres: ( schrijf deze ergens op , heb je nodig)
subnet masker: (heb je niet nodig)
2)standartgateway : ( heb je nodig , voer deze in in je adres balk <waar ook www.helpmij.nl staat >)
3)Dan krijg je je router . daar moet je denk ik een wachtwoord invullen ( zoek deze even op <een veelgebruikt wachtwoord is admin , werkte ook bij mij >)

4)daar moet iets staan als poorten openen , of port forwarding ( hier kan ik je niet helpen tenzij je dezelfde router hebt )
5)dan zoek je op google even op welke poorten je moet open zette zet ze open en voila
(als je deze niet kan vinden vraag het even )

Dankje wel dat ga ik binne kort ff proberen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan