BF2 server vol bij servers van 14/16

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
als ik een bepaalde server selecteer van zeg maar 14/16 vol, dan zegt hij vaak: de server is vol:confused: kijk ik dan nog een keer dan staat er nog altijd 14/16. komt dit omdat ik een no cd crack heb?(ik heb wel het spel origineel gekocht, maar ik kon met daemon tools geen virtuele cd aanmaken:( en een dvd-speler heb ik niet, het spel is vanuit netwerk geinstalleerd.) weet iemand anders hoe ik een virtuele dvd moet aanmaken met daemon tools, kdenk dat ik iets over het hoofd zie:confused:

in afwachting tot ik hier antwoord op heb, nog een vraagje: ik zag staan dat ik aangekruist had om alleen maar servers te tonen van dezelfde versie. ik weet dat er een 1,01 is, maar die moest tog teruggedraait worden? of is er al een nieuwe, want ik heb nu maar iets van 30-40 servers(of komt het door de no cd crack, tog maar een dvd-speler aankopen? spel en cd-key zijn wel origineel)

is er misschien een werkende update van BF2?? want als ik niet aanklik: alleen dezelfde versie, heb ik meer als 6000 servers!! nu heb ik er amper 40:confused:

dan moet je het spel updaten, want er is nu al een versie 1.3!
je hebt er iniedergeval wel goed aan gedaan het spel te kopen want het is echt een toppertje:D :thumb:

ja vind ik ook:p maar heb geen dvd-speler, dus meot ik werken met een no dvd crack:confused: (heb het spel erop gekregen via het netwerk met een pc die wel dvd-speler heeft, maar die kan het spel dan weer neit draaien:p)

het kan natuurlijk ook nog simpeler:D
gewon een dvd speler kopen.
je hebt al een goede voor 25 eurie
:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

een dvd speler is natuurlijk de meoite waard maar ik zou er wel op letten dat hij ook dvd'tjes kan schrijven das wel zo handig.

Geplaatst door jgroteb
dan moet je het spel updaten, want er is nu al een versie 1.3!
je hebt er iniedergeval wel goed aan gedaan het spel te kopen want het is echt een toppertje:D :thumb:

1.03 zal er nooit komen je moet 1.02 hebben
en inderdaad het spel is erg mooi

Kijk hier voor download links
HIER dus<<<
:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan